Saturday, August 3, 2013

حسن روحانی زیر پلاکارد مرگ بر اسراییل- روحانی تنش آفرینی می کند یا اوپوزیسیون؟



در این عکس حسن روحانی رییس جمهور تدبیر و امید مشترک اصلاح طلبان , باند رفسنجانی و خامنه ای در راهپیمایی ضد اسراییلی روزقدس  زیر شعار مرگ بر اسراییل دیده می شود. روحانی در این راهپیمایی از اسراییل به عنوان زخمی نام برد که  سالهاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است. پس از بازتاب این خبر در سایت های داخلی و خارجی عده ای از برادران و خواهران,  ماله و کمچه بدست راه افتاده اند و به جای انتقاد از سخنان تنش آفرین روحانی,  به خبرگزاری هایی که این اخبار را بازتاب داده اند حمله می کنند که تنش آفرینی نکنید و سخنان روحانی را تحریف نکنید ! منظور ایشان از شاخ گوزن شاخ درخت بوده است.

پرسشی که از این عزیزان ماله کش باید پرسید این است که حسن روحانی زیر شعار مرگ بر اسراییل در حال انجام چه تدبیری است ؟ شما عزیزان اگر زخمی در بدنتان باشد با آن چه می کنید؟ آیا تا پایان عمر با آن همزیستی مسالمت آمیز می کنید ؟ یا اینکه در صدد از بین بردن و درمان آن بر می آیید ؟

در این میان لابی های هوادار رژیم مانند نایاک که افرادی از جمله حمید دباشی و تریتا پارسی در آن نشسته اند برای سر پوش گذاشتن بر سیاست های تنش آفرین جمهوری اسلامی به اوپوزیسیون و اسراییل  حمله می کنند. بدیهی است که اگر ایران درگیر جنگی ویرانگر شود مسوول مستقیم آن علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و رییس جمهور وقت حسن روحانی است و نه کس دیگری.

سیاست های ضد آمریکایی و اسراییلی رژیم جمهوری اسلامی تا کنون موجب آسیب های فراوان جانی , مالی , و آب و خاکی بسیاری به کشورمان شده, که نمونه کوچکی از آن به شرح زیر است و مسوول مستقیم آن کارگزاران جمهوری اسلامی و ماله کشانی هستند که به بقای این رژیم در این ٣٥ سال کمک کرده اند :

-جنگ ویرانگر ٨ ساله با عراق که موجب کشته شدن دست کم ٥٠٠ هزار نفر, ١ میلیون جانباز, خرابی ٥ استان کشور و هزار میلیارد خسارت مالی شده است.
- از دست دادن ٥٠% سهم آبهای دریای مازندران که چند برابر خاک فلسطین است.
- به خطر افتادن موقعیت ایران در خلیج پارس و مالکیت جزایر سه گانه ایرانی
-گذر خط  باکو-جیهان به جای خط لوله ای کم هزینه تر از ایران که سالانه میلیارد ها دلار سود برای کشورمان می توانست داشته باشد.
-  تحرکات تلافی جویانه دولت اسراییل در دامن زدن به اختلافات قومی در مرزهای کردستان و جمهوری آران.

آیا سزاوار است که موجودیت کشور ٧ هزار ساله ما بدلیل فلسطین مداری افرادی مانند حسن روحانی, سید علی خامنه ای  و لابی های خارج از کشورشان مانند حمید دباشی و اکبر گنجی تا به این اندازه در خطر نابودی باشد ؟

2 comments:

  1. برید پی کارتون شما ورشکسته ها .پس نه قراره بره زیر پرچم درود بر اسرائیل .اینهمه خودتون روخفه کردید به کجا رسیدید از اینکه روحانی انتخاب شده ومردم رفتند رای دادن بدجاییتت میسوزه

    ReplyDelete
  2. درود روشنگر عزیز،

    خیلی‌ مطلب جالبی‌ بود، زدید وسط خال. یک عده از روی خامی و جهالت و عده یی هم به دلیل منافع مادی رفته اند به یک آخوند امنیتی، نظامی، نوکر خامنه یی رای داده اند، و به زودی چوب این حرکت غلط را هم خواهند خورد. بیچاره ما که باید به پای نادانی آنها بسوزیم.

    ReplyDelete