Saturday, August 17, 2013

اطلاعیه هیات های عزاداری به مناسبت عاشورای کودتای ننگین ٢٨ ننگین مرداد ننگین


بدین وسیله به آگاهی امت ضد امپریالسم غرب و دوستدار طلوع خورشید از غرب می‌رساند که از روز ٢۵ تا ٢٨ مرداد، ٣ روز ایام قدر را با سر گرفتن کتاب تحریر الوسیله عمام خمینی در حسینه‌ها و تکیه ها برگزار می‌نماییم. همچنین حرکت دستجات و هیات‌های عزاداری در یوم الله عاشورای ٢٨ مرداد به شرح زیر است:

هیات عزاداران نایاک: مکان: واشنگتن جلوی کنگره، روضه خوانان هوشنگ امیر احمدی و تریتا پارسی، پیش از مراسم پلاکارت عذر خواهی مادلین آلبرایت میان عزاداران پخش خواهد شد. دعای توسل به اوباما برای برداشتن تحریم‌ها خوانده خواهد شد.

 هیات عزاداران اصلاح طلبان فراری: مکان: سفارتخانه های جمهوری اسلامی با پیشانی بند بنفش لبیک یا حسن کلید، روضه خوانان حجت الاسلام محسن کدیور و فاطمه حقیقت جو . همچنین عزاداران عزیز می‌توانند به ویژه برنامه بی‌بی سی فارسی در ظهر عاشورا یا باز بخش آن در شام غریبان با مداحی مسعود بهنود گوش فرا دهند و اشک بریزند.

هیات عزاداران ملی-مذهبی و جبهه ملی: مکان: حسینیه ارشاد، روضه خوان ابراهیم یزدی، یکبار دیگر تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب و مخالفت با شاه خائن که با دادن حق رای به زنان و بر اندازی نظام ارباب رعیتی دستاورد‌های ١۴٠٠ سال فرهنگ غنی اسلامی را به باد داد.

 هیات عزاداران کنفدراسیون دانشجویی سابق: مکان: زیر ساعت بیگ بن لندن، روضه خوان مهدی خان بابا تهرانی، آش نذری در محل توسط کمپانی‌های نفتی توزیع می‌شود، ورود توده‌ای‌های نفتی -انگلیسی به مراسم آزاد است. یاد و خاطره دلارهای کشورهای عربی را گرامی می داریم و بار دیگر انزجار خود را از اشغال سه جزیره تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی توسط شاه خائن و تسلط نیروهای اشغالگر ایران بر خلیج فارس در راه اهداف امپریالیسم جهانی را  نشان می دهیم.

هیات عزاداران انقلاب اسلامی درهجرت: مکان: پاریس زیر کرسی، روضه خوان ابوالحسن بنی صدر، یک بار دیگر با آرمان‌های جامعه بی‌طبقه توحیدی و انقلاب اسلامی بیعت خواهیم کرد.

هیات‌های عزاداران توده‌ای‌ها و احزاب چپ: در سراسر اروپا و امریکا و ایران برگزار می‌شود به دلیل کثرت هیات‌ها برای آگاهی بیشتر به مسجد محله مراجعه شود که پذیرفته‌اند با وجود اختلاف بر سر توحید و معاد در این مورد با توده‌ای‌های کافر همکاری کنند، تمام شرکت کنندگان باید سبیل استالینی داشته باشند، مراسم سینه زنی در تمام هیات‌ها رو به قبله مسکو برگزار می‌شود.

هیات عزاداران چریک ها: مکان: دفتر شرکت کیسون سپاه پاسداران، روضه خوان فرخ نگهدار، یاد و خاطره شهیدان حماسه سیاه کل را گرامی می‌داریم.

هیات عزاداران مجاهدین خلق: مکان: کمپ لیبرتی، روضه خوان مریم رجوی، دعای فرج آقا مسعود (عج) در محل خوانده خواهد شد.

فتوای عاشورای امسال : الیوم استعمال سبزی جعفری در ماه شعبان حرام و خوردن آن حکم محاربه با امام زمان را دارد -آیات الله شیخ پشم الدین ملی -مذهبی 

لکن این ٢٨ مرداد است که شما را سرگرم و ما را بر خر مراد سوار کرده است - امام خمینی (ره)


9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. روشنگر دمت گرم که از خنده روده بر شدم. ضمنآ با این کارِت توله کمونیستهای نوکرِ امپریالیسمِ شوروی رو هم از لونه هاشون کشیدی بیرون! خدمت این ساخاروف روسی زاده که کامنت انتحاری در کرده هم باید بگم حکومت پهلوی چه به تاریخ پیوسته باشه چه دوباره برسر کار بیاد، در نهایت شما کمونیستهای بی وطن و عقب افتاده جایی نه در آیندهء ایران نه در هیچ جای دنیا نخواهید داشت. پس بیخودی دل خودتون رو صابون نزنین و بخاطر آیندهء نداشته تون خودتون رو جر ندین! اتفاقآ برخلاف هذیون هایی که بافتی، نظام های پادشاهی مشروطه هنوز در خیلی از کشورهای پیشرفته در جای خودش باقیه و هرگز به تاریخ نپیوسته. برعکس این نظام منحوس و متحجرِ کمونیستیه که به قبرستان تاریخ پیوسته بچه جان! کمونیسم میخوای پاشو برو سر قبر استالین جونِت زیارت!!!چخه

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  4. عالی بود روشنگر عزیز ، باز این ملی منقلی ها به فحاشی افتادند. اخه امام مصدق جزو مقدسات این خشک متعصب ها هست ! مبادا که کسی اعتراض و یا انتقادی به تحریف های این قشر فسیل مردم فریب و تاریخ تحریف کن داشته باشه که اگه واسشون مقدور باشه ، گردن مخالفین رو هم میزنند ! ادبیات این بابا آندره رو داشته باش ! دلقکی هست واسه خودش

    ReplyDelete
  5. کامنت های آندره ساخاروف همه به دلیل به کار بردن واژه های رکیک و ناسزا حذف شد . هر وقت یاد گرفتی مثل آدم و نه با دهان کف کرده با دیگران تبادل اندیشه کنی بیا اینجا گفتگو کن . وقتی وبلاگ را باز گذاشتند که آزادانه حرف بزنی برای خودت احترام قائل باش و شعور حرف زدن داشته باش .

    ReplyDelete
  6. درود بر شما ............... قربان با ذکر منبع با اجازه شما می خواهم اکنون نوشته شما را روی ندا تی وی بخوانم .... پیشا پیش سپاسگزارم و پاینده باشید . شهین حسینی

    ReplyDelete
    Replies
    1. درود بانو حسینی , حتمن این کار را انجام دهید . پاینده باشید

      Delete