Thursday, April 9, 2015

عربستان سعودی : ما دو نوجوان ایرانی را کهریزکی کردیم





دو نوجوان ایرانی که به همراه خانواده خود در حال بازگشت از عربستان سعودی پس از برگزاری مراسم عمره بودند در محل فرودگاه جده مورد تجاوز مامورین بازرسی فرودگاه جده قرار گرفتند. رژیم جمهوری اسلامی نیز کاردار عربستان در ایران را جهت توضیح فرا خواند . به نقل از خبرگزاری های داخلی ایران پس از پیگیری مسئولان کنسولگری جمهوری اسلامی در جده دو مأمور سعودی بازداشت شده اند.

دو مامور بازرسی در توضیح این کار خود چنین گفتند : ما کاری خلاف قوانین جمهوری اسلامی انجام نداده ایم .  در سال ۸۸ مامورین رژیم ایران در زندانها و کهریزک به پسران و دختران ایرانی بارها تجاوز کردند و حتی برخی از آنها را زیر شکنجه و تجاوز کشته اند. این دومامور در پاسخ به اینکه انتظار چه مجازاتی را برای این کار دارند گفتند : همان مجازاتی که رژیم جمهوری اسلامی برای سردار رادان و مامورین متجاوز در کهریزک اجرا نمود برای ما نیز اجرا کنید و به پزشک قانونی که این تجاوز را تایید کرده است همان پاداشی که به دکتر رامین پوراندرجانی پزشک وظیفه کهریزک دادید بدهید.
دولت عربستان سعودی نیز گفته است در جریان این حادثه یک ریش تراش گم شده است و حاضر هستند  خسارت آن را به خانواده این دو نوجوان بپردازند.

خوانندگان گرامی , مطلب بالا یک طنز تلخ بود.  خواستم بگویم رژیمی که خود به فرزندان ایران تجاوز می کند اکنون برای تجاوز ماموران سعودی به این دو نوجوان ایرانی چه دارد که بگوید ؟ به قول خود اسلام گرایان احترام امامزاده را متولی آن نگه می دارد.  واقعیت این است که رژیم جمهوری اسلامی دیگر احترام و آبرویی برای ایرانیان در جهان نگذاشته و همگان دانسته اند هر بلایی بر سر شهروندان ایران بیاورند رژیمی که بتواند از حقوق آنها پدافند کند وجود ندارد. حال نیز برای سرپوش گذاشتن به این ننگ گفته اند " شبه تجاوز " بوده است ! آن هم در حالیکه پزشک قانونی عربستان تجاوز را تایید کرده که نشان می دهد نشانه های تجاوز بر بدن این دو نوجوان بوده و قضیه فراتر است این حرفهاست.

No comments:

Post a Comment