Sunday, January 1, 2017

افشای جزییات تماس تلفنی حسن روحانی به اصغر فرهادی




حسن روحانی رییس جمهور نظام اسلامی پس از نامه‌ی اصغر فرهادی در اعتراض به وضعیت  گور خواب‌ها شخصن با  وی تماس گرفت که جزییات تماس تلفنی به شرح زیر است:

حسن روحانی: الو آقای فرهادی من روحانی رییس جمهور هستم. سلام علیکم

اصغر فرهادی:  سلام آقای روحانی لطف کردید تماس گرفتید

حسن روحانی: نامه‌ی اعتراضی شما نسبت به گورخوابها به‌دستم رسید و فوری ترتیب اثر دادیم. همه‌ی گورخوابها را با کتک از آنجا بیرون کردیم و مشکل حل شد.

اصغر فرهادی:  ولی مثل این که فک یکی از آنها شکسته. می‌خواهم یک نامه‌ی اعتراضی دیگر به شما بنویسم.

حسن روحانی: نه دیگه اصغر جان! اگر این کار را بکنی میشه نشر اکاذیب, تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی و سر و کارت می افته با قوه مستقل قضاییه و هوچی‌های ما در داخل و خارج کشور! 

اصغر فرهادی: نامه اول تشویش ایجاد نکرد؟

حسن روحانی: نه اصغر جان! خیلی هم خوب بود. ما توانستیم با آن ژست آزادی بیان در ایران بگیریم و بنفش‌های داخل و خارج روی آن کلی به سود نظام مانور دادند. جواد ظریف هم قرار است آن را به عنوان سند آزادی بیان در سازمان ملل  نشان دهد تا دنیا بفهمند ما زندانی سیاسی نداریم و امثال مجید توکلی و آرش صادقی به خاطر جیب بری به زندان افتاده‌اند.

اصغر فرهادی:  بالاخره باید یک چیز بگم

حسن روحانی: چند ماه دیگه شناسنامه در دست با انگشت جوهری بیا پای صندوق رأی هر چی خواستی برای تبلیغ ما بگو. روز جهانی قدس هم بیا حرف بزن و برای غزه خون بده.  

اصغر فرهادی: یک نفر در وزارت ارشاد نسخه‌ی اصلی فیلم «فروشنده» را دزدیده و در بازار به قاچاقچیان فیلم فروخته است.

حسن روحانی: قیمت سی دی فیلم  «فروشنده» در بازار چند است؟

اصغر فرهادی: ۳۰ هزار تومان.

حسن روحانی: از خزانه دولت ۳۰ هزار تومان به حساب شما واریز خواهد شد.

اصغر فرهادی: منظورم این بود که امتیاز فیلم قاچاق شده.

حسن روحانی: یک ماشین ریش تراش هم برای جبران خسارت امتیاز فیلم پرداخت می‌کنیم  دیگه بیشتر چانه نزن!  تا زمان تبلیغ انتخابات خداحافظ شما

3 comments:

  1. heyf az esrâf-e vaqt, fekr kardam xabar bud, vali... tebq-e ma'mul...

    ReplyDelete
  2. متاسفانه اکثر هنرمندان ما سر در آخور خود کرده و فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند زیرا اگر غیر از این بود میتوانستند در راستای حمایت از هم میهنان دربندشان امثال آرش صادقی ها و دیگر مبارزین با صدایی رساتر در سطح بین المللی حمایت و صدای مردم خودشان باشند.

    ReplyDelete