Wednesday, November 16, 2016

نامه استاد بهرام مشیری به دونالد ترامپ






متن نامه:


آقای دونالد ترامپ استبدادی, شما که با " کودتای ۲۸ نوامبرداد دوهزار و شانزده سی دو" با رأی عده‌ای نژاد پرست و وعده‌های دروغ مانند خمینی به ریاست جمهوری رسیده‌ای بدان که کرسی ریاست جمهوری امریکا نه حق تو بود و نه حق هیلاری کلینتون. این کرسی شایسته‌ی برنی سندرز است که ۲۸ مرداد را محکوم کرده بود. پدر جان حال که بر کرسی ریاست تکیه زده‌ای برای نشان دادن چهره‌ای آزادی خواه به اندرزهای زیر کوش فرا بده: 

۱- بدان که انقلاب سال ۵۷ اصلن اسلامی نبود بلکه در اعتراض به ساخت زیاد مسجد در رژیم پهلوی بود, اما خمینی چک‌های ۱۵۰ میلیون دلاری که دولت کارتر برای تضمین نزد آزادی خواهان گذشته بود را دزدید و پاس کرد و سوار بر انقلاب شد.

۲- یک وزیر امور خارجه‌ی آزادی خواه مانند سید حسین فاطمی برگزین تا با راه اندازی یک روزنامه به نام وست تودی (باختر امروز) به تو فحش خواهر و مادر بدهد و با الفاظ رکیک جنسی بانوی اول امریکا را نوازش کند تا آزادی بیان در امریکا نهادینه شود.


۳- یک دکترای افتخاری از دانشگاه هاروارد به سید حسین فاطمی بده تا استبدادیون سابق این قدر ما را به خاطر دیپلم ردی او مسخره نکنند و خاک به چشم آزادی خواهان نپاشند.


۴- به ابولحسن بنی صدر کمک کن تا دوباره رییس جمهور شود و انقلاب دزیده شده به صاحب اصلی خودش که مردی بسیار شریف و راستگو است و سابقه‌ی لاییک دارد برسد.

۵- مدرک دکترای پردیس ثابتی را باطل کن و خودش و پدرش پرویز ثابتی را از امریکا اخراج کن. این مقام امنیتی ساواک بسیاری از آزادی خواهان مانند جعفر شجونی, حسین شریعتمداری, عسگر اولادی, خامنه‌ای و فرخ نگهدار را به زندان انداخته و مردم ایران را از وجود این نخبگان محروم ساخته بود.


۶- قبر شعبان جعفری را خراب کن و چنان بر سرش بکوب تا مخش از بینی او بیرون زند. ببخشید جمله آخر را نشنیده بگیر چون شعبان جعفری مخ نداشت. (حالا هواداران استبداد برایم دست می‌گیرند).


۷- کشت خشخاش در ایالت مکزیک را آزاد بنما. 

۸- بدان که دلیل زدن برج‌های دو قلوی امریکا, به وجود آمدن داعش, جنگ داخلی سوریه و گرمایش زمین فاجعه ۲۸ مرداد است و ریشه‌ی اصلی را درمان کن.

۹- اردشیر زاهدی پسر کودتاچی ۲۸ مرداد را به زندان گوانتانمو بیانداز.

۱۰- محمد امینی متخصص تاریخ شفاهی را به ریاست امور فرهنگی و تاریخی کاخ سفید بگمار تا تاریخ امریکا را آنگونه که تا کنون نشنیده‌اید سر و سامان بدهد.

۱۱- همه‌ی تلویزیون‌های هوادار پهلوی را ببند حتی همین یکی که خودم در آن برنامه اجرا می‌کنم و یک تلویزیون ۲۴ ساعته برای خودم تنها بزن تا حقایق امور را به گوش مردم برسانم.


۱۲- کسانی که امسال در پاسارگاد شعار جاوید شاه سر دادند منظورشان شاه شهید ناصرالدین شاه آخرین شاه تحصیل کرده و با کلاس ایران و آقا محمد خان قاجار این ژنرال برجسته و فهیم بود که با خوشرفتاری با مردم گرجستان موجب ماندگاری سرزمین‌های شمال رود ارس برای ایران شد. خدایی ناکرده به اشتباه نیافتی و فکر کنی کسان دیگر را فریاد زدند.


۱۳- دولت ایران را زیر فشار بگذار تا نظام عادلانه و مترقی ارباب رعیتی را که برابر با منشور حقوق بشر و یادآور دوران خوش مهربانی ارباب‌ها با رعایا است به ایران بازگردد. 

با احترام,
استاد بهرام مشیری تنها برنامه ساز آزادی خواه و راستگوی تلویزیون‌های فارسی زبان 

5 comments:

  1. ببخشید ها ! ریدید با این جهل نامه تون . داد می زنه که ریدید. دفعه دیگه خواستید از این شکرها بخورید با یه آدمی که سرش به تنش می ارزه مشورت کن. امید دارم متوجه شده باشی جناب ریدمون زاده ابله ! امید دارم یه عقلی به شما از یه جایی برسه به منم یه قلم تیز تر که می تونم بخرم برای نوشتن در باره لیجار گویانی چون شما ریدمون زاده
    زت زیاد

    ReplyDelete
  2. کامنت های مریدان بیسواد آن لومپن فحاش مشیری, به زیبایی این طنز جالب اضافه میکند. براستی که تفاوتی بین این مریدان بیسواد و حزب اللهی های خمینی وجود ندارد!

    ReplyDelete
  3. دکتر فاطمی شد دیپلم ردی کودتای ۲٨ مراد بی اهمیت.شعبون بی مخ مخدار.شاه نوکر انگلیس و بز دل همسنگ آقا محمد خان.انتقاد در روزنامه فحش خواهر و مادر و دلیل تیر بارون کردن فاطمی . پرویز ثابتی جاسوس انگلیسی ساواک قهرمان.شعار جاوید شاه مرده در پاسارگاد احتراع و تمام جهالت خریت و حماقت یک شاه الهی در تمام بندها مشهود.

    ReplyDelete