Tuesday, November 25, 2014

شکست مذاکرات اتمی و پفیوزی ماله کشان در شکستن همه کاسه کوزه ها بر سر اپوزیسیون


همانگونه که اگر در جریان مذاکرات, جمهوری اسلامی به بمب اتمی دست یابد از دید مردم امریکا و حزب رقیب, باراک اوباما و کابینه ی دولت او مسوول اصلی آن است, ادامه ی تحریم ها و رخداد جنگ احتمالی نیز به گردن جمهوری اسلامی است و سید علی خامنه ای به عنوان رهبر و حسن روحانی به عنوان رییس جمهور وقت مسوول مستقیم هر گونه فاجعه ملی میهنی در ایران هستند و اپوزیسیون و ملت ایران هیچگونه نقشی در این رخداد ها ندارند.  



مذاکرات اتمی میان جمهوری اسلامی اشغالگر ایران و ٥+١ بدون هیچ توافقی برای چندمین بار با شکست پایان یافت و تا تابستان آینده تمدید شد .  در این میان عده ای از اصلاح طلبان و لابی های رژیم می کوشند با زدن نعل وارونه شکست مذاکرات را به گردن  اپوزیسیون انداخته و آنها را همدست استراتژیک جناح تندروی نظام و سپاه پاسداران جلوه دهند .
   نخست اینکه جناح تندروی نظام مستقیم از خامنه ای دستور می گیرد و وی با نرمش قهرمانانه خواندن مذاکرات و تعیین تیم مذاکره کننده پشتیبان اصلی این مذاکرات است . سازهای مخالف از درون رژیم نیز استراتژی کل نظام و خامنه ای است تا به طرف های غربی این پیام را بفرستد که در صورت کوتاه نیامدن و توافق با ما جناح تندرو تری در ایران دست بالا پیدا می کند.
  دوم اینکه اپوزیسیون و مردم ایران در شرایط کنونی کوچکترین تاثیری بر روند این مذاکرات نداشته و ندارد و توافق یا شکست مذاکرات تنها بستگی به دو سوی تیم مذاکره کننده دارد. رژیم جمهوری اسلامی از زمان روی کار آمدن با گروگان گیری و اشغال سفارت امریکا , جنگ ویرانگر ٨ ساله, بحران هسته ای و یک پای ثابت جنگ مذهبی در منطقه مسوول تمام زیان های جانی, مالی , اقتصادی و آبرویی به ایران است.
همانگونه که اگر در جریان مذاکرات, جمهوری اسلامی به بمب اتمی دست یابد از دید مردم امریکا و حزب رقیب, باراک اوباما و کابینه ی دولت او مسوول اصلی آن است, ادامه ی تحریم ها و رخداد جنگ احتمالی نیز به گردن جمهوری اسلامی است و سید علی خامنه ای به عنوان رهبر و حسن روحانی به عنوان رییس جمهور وقت مسوول مستقیم هر گونه فاجعه ملی میهنی در ایران هستند و اپوزیسیون و ملت ایران هیچگونه نقشی در این رخداد ها ندارند.  

No comments:

Post a Comment