Thursday, March 21, 2013

درماندگی رژیم جمهوری اسلامی از گسترش ناسیونالیسم ایرانی و پرتاب نارنجک دستی به آرامگاه کورش بزرگ


رژیم ضد ایرانی جمهوری اسلامی در اقدامی تازه و از سر درماندگی برای پراکنده کردن مردمی  که درهنگام سال نو در آرامگاه کورش گرد آمده بودند، اوباش بسیجی خود را به محل سرازیر کرد و با تهدید و ارعاب کوشید مردم را پراکنده کند و هنگامی که میدان را به مردم دلاور باخت از سر درماندگی اقدام به پرتاب نارنجک دستی به آرامگاه کورش بزرگ ، پدر ایران زمین کردند .  گفتنی است که ناسیونالیسم ایرانی روز بروز گسترده تر شده ، از مرزهای جغرافیایی ایران نیز فراتر می رود ، چنانچه نوروز امسال در کشور تاجیکستان در کنار ماکت تخت جمشید برگزار شد و مراسم چهارشنبه سوری در کشورهای آسیای میانه و از جمله افغانستان ، و همچنین کردستان عراق فراگیر تر می شود . رژیم جمهوری اسلامی در تمام این ۳۴ سال کوشیده است با تلاشی مذبوحانه بر آیین های ملی ایرانیان نام های جعلی بگذارد ، چنانچه در رسانه های خود از چهارشبه آخر سال به جای چهارشنبه سوری، از حلول سال نو بجای نوروز و از روز طبیعت بجای سیزده بدر استفاده می کند .  ذوب شدگان در ولایت خلیفه اسلامی ، خامنه ای ، اگر کسی کوچکترین انتقادی به باورهایشان کند به بهانه توهین به اعتقادات مردم، زمین و زمان را به هم می دوزند، اما به خود حق همه گونه توهین به فرهنگ ، تاریخ و بزرگان ایران را می دهند.

محل برخورد نارنجک دستی اوباش بسیجی 

3 comments:

  1. به این میگویند اوج بد بختی و فلاکت یک رژیم در مانده. و از همه مهمتر دشمنی تاریخی‌ اسلام با ایران که هنوز ادامه دارد. این هم یک سند دیگر برای کم کردن روی آن هایی که می‌گویند ایرانی‌‌ها با آغوش باز اسلام را پذیرفتند.

    به این احمق‌ها باید گفت اگر آثار باستانی ایران را با خاک یکسان کنید دوباره آن‌ها را میسازیم.

    ReplyDelete
  2. یکی از یکی احمق تر ! اولی امامزاده های قلابی را پرستش میکند آن یکی قبر خیالی کورش را که یک سرباز یونانی آنجا آرمیده است . هاهاها.....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete