Friday, April 18, 2014

دوران ستمشاهی مسوول اوضاع آشفته اقتصادی امروز است - دلایلی در تایید سخنان محسن رضایی





محسن رضایی در سخنان اخیر خود  اوضاع آشفته اقتصادی امروز ایران را میراث شاه می‌خواند. ما نیز با دلایل زیر ثابت می کنیم که سخنان ایشان کاملا درست و عین واقعیت است :

١-  شعار اصلی خواهران و برادران انقلابی این بود که؛  تا شاه کفن نشود این وطن وطن نشود . طبق اطلاعات ما شاه بوسیله عوامل طاغوتی مومیایی شده و کفن نشده است. بنابرین از پیروان خط امام و خلخالی تقاضا داریم تا با یک حمله انتهاری به مسجد الرفاعی مصر قبر شاه را خراب کنند و  پیکر مومیایی اش را دزدیده و کفن پیچ کنند تا وطن وطن شود.

٢- شاهان پهلوی با کشف حجاب و دادن یک سری حقوق اجتماعی بر خلاف موازین اسلامی به زنان آنها را به بی بند و باری عادت داده اند و نظام مقدس اسلامی ٣٥ سال است مجبور شده سالانه با صرف بودجه های کلان برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر , گشت ارشاد و ایستگاه های بازرسی با ضرب چوب و چماق  عادت های غیر اسلامی زنان راترک دهد که خود به اقتصاد آسیب می زند.

٣- شاهان پهلوی آموزش همگانی و رایگان تا  پایان دانشگاه را به دستور امریکا مد کردند و نظام اسلامی مجبور است سالانه بودجه زیادی برای آموزش و پرورش هزینه کند . البته بحمد الله با راه اندازی دانشگاه آزاد و مدارس غیر دولتی این مشکل تا حدودی حل شده است.

٤- شاه خائن با جنگل کاری درختان سرو و کاج در مناطق خشک و نیمه خشک موجب هزینه تراشی برای نگهداری از آنها شده است , گرچه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به آنها آب ندادیم تا خشک شود اما هنوز مقداری از درخت ها سر جایش هست. شاه به دستور امریکا از عمد درخت میوه نکاشت تا ما وابسته به میوه خارج باشیم .

٥- شاهان پهلوی تخم لق ناسیونالیسم را در دهان این مردم فریب خورده شکستند و حالا نظام مقدس اسلامی مجبور است با صرف هزینه زیاد هر سال به آرامگاه کورش و دژ بابک و دیگر مظاهر ظلم و فساد لشکر کشی کند تا اراذل و اوباش نژاد پرست را پراکنده کند.

٦- شاه با خرید مشتی آهن پاره به نام اف-١٤,  فانتم, و بوئینگ موجب شده است نظام اسلامی سالانه بودجه زیادی برای خرید لوازم یدکی آنها در این سالهای تحریم صرف کند.

حال خودتان داوری کنید . اگر پس از سلطنت قاجار روحانیون عزیز مستقیم این مملکت اسلامی را تحویل گرفته بودند هیچکدام از این مشکلات پیش می آمد ؟ 

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. البته این حرف ایشان به یک معنا درست است چرا که اگر کودتای شاه و شیخ در ٢٨ مرداد ١٣٣٢ با همراهی استعمار و استبداد و خفقان نفس گیر پس از ان نبود, اگر سانسور و سرکوب بی وقفه نیروهای مترقی و آزادیخواه و در عوض حمایت از ساخت مسجد و دیگر پایگاه های خرافه پرستی و ارتجاع پراکنی نبود, اگر بذل و بخشش های بی انتهای شاه و فرح به دستگاه های خرافه پروری اسلامی نبود و دست آخر اگر خائنین آریامهری ارتش را دودستی بدستور آمریکا به خمینی و اعوان و انصارش تحویل نمیدادند, صد البته این حکومت شکل نمیگرفت و شاهد اینهمه نابسامانی نبودیم.
    رژیم شیخ محصول نیاز رژیم کودتایی شاه به مشروعیت بود. حکومتی که مشروعیت مردمی نداشت و در عوض بدنبال گرفتن مشروعیت الهی از آخوندها بود. شاه و شیخ دنباله های طبیعی یکدیگرند و باید هر دو با یک تیپا روانه فاضلاب تاریخ شوند, تا ایران شاهد آزادی و حاکمیت ملی باشد.

    ReplyDelete