Friday, October 18, 2013

آداب نزدیکی جنسی در فقه شیعه گری


یکی از مهم‌ترین و معتبرترین کتاب‌های فقه شیعه کتاب «جامع عباسی» است، نوشته شیخ بها الدین عاملی و در بالای آن تاکید شده است «با نظریه مبارک مرجع تقلید شیعیان جهان، آیت الله سید شهاب الدین نجفی مرعشی» نوشته و چاپ شده است. در زیر چند نمونه از آداب نزدیکی آورده شده است :

١- مالک کنیز حق دارد دخول کردن کنیز خود را بوسیله کس دیگری حلال کند و این کار از خواص فرقه ناجیه اثنی عشریه است (ص ٢٦٤).

٢- در هنگام دخول و پس از دخول باید گفت بسم الله (ص ٢٦٦).

٣- در هنگام جماع نگاه کردن به فرج حرام است زیرا فرزند زایش یافته کور خواهد شد (ص ٢٦٧).

٤- در هنگام جماع، طرفین عمل نباید سخن بگویند، اگر در این هنگام سخن بگویند و مولودی بوجود آید، گنگ خواهد بود (ص ٢٦٨).

٥- عمل جنسی با زن پس از احتلام و پیش از وضو گرفتن و غسل کردن. هر گاه کسی مرتکب این عمل شود و فرزندی از او بوجود آید دیوانه خواهد شد (ص ٢٦٨).

٦- اگر عمل دخول را طفلی ببیند و در نتیجه دخول فرزندی به وجود آید، هر گاه دختر باشد فاحشه و اگر پسر باشد زن باره خواهد شد (ص ٢٧٩).

٧- دخول کرد بر زن در شب اول هر ماه (بجز ماه رمضان) , در اول ساعت شب دهم هر ماه، در نیمه هر ماه (به ویژه نیمه شعبان) و در آخر هر ماه جنین سقط خواهد شد و اگر سقط نشود دیوانه خواهد شد (ص ٢٨٧).

3 comments:

  1. 8 - اگر عمام خوک مینی ( خمینی ) در شب اول ماه ( به جز مش رمضون ) در ساعت دوازده وده دقیقه و پنج ثانیه وسه صدم ثانیه بر نوه اش نعیمه دخول کرد اشکالی نداره ولی باید اول بسم الله بگوید وبه فرج خیره !!! نشود در غیر این صورت نوه اش نعیمه بی شرم و حیا و پتیاره و سلیطه و مغز فندقی و دیوانه میشود ودر فیسبوکش اراجیف و مهملات مینویسد و همین طور تمام ایل و تبار خمینی هم خل و چل میشوند و کلا نسل خمینی منقرض میشود . آداب الدخول فی بیت البتول ( بتول اسم زن خمینی بوده ) - جلد 125 - حدیث 15478

    ReplyDelete
  2. مرتيكه مزخرف به نوه امام چي كار داري؟
    احتمالا اون كه تورا پس انداخته در همون زمان نگاهش به كس ننه ات بوده كه انقدر حرومزاده شدي!!!

    ReplyDelete
  3. کس کشا حتما باید همه جا ثابت کنید مادرتون جنده بوده

    ReplyDelete