Sunday, April 24, 2016

آیا ایرانیان باستان با خواهر و مادر خود همخوابگی می کردند و امروز با کودک شیرخوار عشق بازی می کنند ؟ .



اسلامگرایان دروغگوی شیعه و سنی همه سر و ته یک کرباسند

امروز پس از ۱۴۰۰ سال کارنامه ی سیاه اسلامگرایان در حکومت داری بویژه ستمگری های ۳۷ سال گذشته ی جمهوری اسلامی , خودآگاهی ملی در ایران رشد چشمگیری کرده است و گرایش به ایران باستان, فرهنگ ایران و رسیدن به آینده ای که در خور نیاکان شایسته ی ما باشد فراگیر تر می شود. اسلامگرایان با درک این موضوع به جای این که در رفتار  خود بازنگری کنند و دلیل گریز روز افزون مردم ایران از اسلام را واکاوی کنند, روی به دروغ گویی,  تحریف تاریخ و مغلطه های ابتدایی آورده اند.بیشتر پیکان این حملات و تهمت های اسلامگرایان به سوی آیین زرتشتی , سلسله ی ساسانی و ایرانیان باستان است. بیشترین مانور اسلامگرایان بر روی دو چیز است؛ یکی دروغی به نام ازدواج ایرانیان با خواهر و برادر و دیگری مغلطه ی جامعه ی طبقاتی در ایران باستان که در این نوشته به دروغ اول می پردازیم :


آیا ایرانیان باستان با خواهر و مادر خود همخوابگی می کردند ؟

تمام این جنجال ها تنها و تنها بر روی یک واژه به نام " خویدوده یا خوه‌دوده" در وندیداد آمده است که بر روی معنی آن میان پژوهشگران اختلاف دیدگاه وجود دارد. گروهی آن را ازدواج با خواهر و برادر و گروهی آن را ازدواج عموزاده ها با یکدیگر تفسیر کرده اند , بویژه که پس از آن آمده است که عقد عموزاده ها در آسمان بسته شده است که این جمله هنوز در طبقات سنتی ایران رایج است. به هر روی این مساله در وندیداد هر چه باشد ,  جزو آیین زرتشتی نیست و یک جمله ای فقهی نوشته ی موبدان زرتشتی است و  زرتشت نیز چنین توصیه ای به پیروان خود نکرده است. وارونه ی آن پیامی که در گاتاها آمده است آموزش ازدواج دختر زرتشت پورچیستا با جوانی نام جاماسپ از روی خرد و با میل خود دختر است. در ضمن هیچ گونه سند تاریخی وجود ندارد که نشان دهد ایرانیان باستان با خور و مادر خود ازدواج می کرده اند.

آیا ایرانیان با کودک شیرخوار عشق  بازی می کنند ؟

در توضیح المسائل خمینی آمده است که دفع شهود با کودک شیر خوار جایز است اما هیچ شاهدی وجود ندارد که این کار زشت میان ایرانیان رواج داشته باشد . آیا اکنون یک جمله ی فقهی در کتاب خمینی می تواند دلیلی برای حمله ی خارجی و به خاک و خون کشیدن ایرانیان باشد ؟

آیا عمربن خطاب و تازیان صلاحیت اصلاح جامعه ی ایران را داشتند ؟

زمانی که عمر به ایران یورش آورد عایشه دختر خلیفه اول مسلمین پیش از دیدار خود با مردان بادیه نشین آنها را پیش خواهران و خواهر زاده های خود می فرستاد تا از سینه ی آنها شیر بخورند و به عنوان خاله ی رضاعی با آنها محرم شود. یک آن بیاندیشید که قضیه چه اندازه فرومایه است و در خانه ی خلیفه ی اول مسلمین چه خبر بوده است! عمر و دیگر بزرگان اسلام در سن بالا دختر بچه های یکدیگر را به عنوان همسر به حجله می بردند و کنیز بازی به عنوان یک قانون پسنده ی الهی رواج داشته است. البته ماله کشان شاخه ی سنی اسلام می گویند خواهران و خواهر زادگان عایشه شیر را در کاسه می دوشیدند که این نیز دروغی بیش نیست و فتوای عایشه این بوده است که هر مرد باید دست کم ۵ بار از سینه ی آنها شیر بخورد و اسلامگرایان باید برای ادعای دروغ خود سندی از تاریخ یا احادیث نشان دهند که در آن نامی از کاسه و قابلمه و شیر دوش باشد که نیست . به هر روی کسانی که خودشان تا این اندازه غرق در فساد جنسی بوده اند صلاحیت مبارزه با رسوم بد دیگر ملل جهان را نمی توانند داشته باشند.


آیا دینی که دایره ی محارم آن بزرگتر باشد بهتر است ؟

اگر مبنای بهتر بودن یک دین بزرگتر بودن دایره ی محارم آن باشد در مسیحیت ازدواج با عموزادگان, خاله زاده ها و دایی زاده ها حرام است اما در اسلام جایز است . پس مسلمانان عزیز لطف کنند و به مسیحیت بگروند. لابد اسلامگرایان  عزیز می پذیرند که کشورهای مسیحی حق ندارند به بهانه ی رواج ازدواج با محارم به کشورهای مسلمان حمله کنند و هست و نیست آنها را به نام خدا چپاول کنند.


متن گاتاها درباره ی ازدواج دختر زرتشت . آیا زرتشت به دخترش گفته با من یا برادرت ازدواج کن ؟