Tuesday, December 2, 2014

مصاحبه ی تلفنی دوم مسیح علی نژاد با احمد خاتمی



در جریان مصاحبه ی تلفنی اول مسیح علی نژاد با آخوند احمد خاتمی, امام جمعه پلاک موقت تهران  با واژه های غلط کردی و ضد انقلاب تلفن را قطع کرد اما مسیح علی نژاد دوباره به احمد خاتمی زنگ زد که مکالمه دوم  آنها به شرح زیر است :

مسیح علی نژاد : الو حاج آقا خاتمی 
احمد خاتمی : باز که غلط کردی زنگ زدی ضد انقلاب !!

مسیح علی نژاد:  الو حاج آقا  لطفن قطع نکنید من هستم! معصومه قمی. 
احمد خاتمی : سلام علیکم حاجیه خانم , پس چرا گفتید مسیح علی نژاد ؟ 

مسیح علی نژاد: اون نام اپوزیسیونی من هست حاج آقا. 
احمد خاتمی : آهان پس یواشکی جا شدی بین اپوزیسیون اسم جدید گذاشتی. شرمنده نشناختم. خواهر قمی  راستش را بخواهید من کاره ای نیستم فقط در تریبون نماز جمعه عربده می کشم . مدیریت خشونت از جای دیگری است چکار به حرف امثال من دارد . چرا به حسن روحانی زنگ نمی زنی که ٢٠ سال دبیر شورای امنیت ملی بوده ؟ او بهتر می داند سر نخ قضیه خشونت علیه زنان کجاست .

مسیح علی نژاد :  دفتر آقای روحانی زنگ بزنم منشی اول می پرسه کارت چی هست و درباره چی می خواهی با آقای روحانی صحبت کنی و آخرش وصل نمی کنه. 
احمد خاتمی: خب اگر به دفتر من هم زنگ زده بودی منشی وصل نمی کرد . باید مستقیم به شماره ی موبایل اختصاصی ایشان زنگ بزنی مثل الان که به من زنگ زدی.

مسیح علی نژاد: من شماره موبایل اختصاصی آقای روحانی را ندارم.
احمد خاتمی: همون هایی که یواشکی پرتابت کردند بین اپوزیسیون و یواشکی شماره موبایل من را بهت دادند  شماره ی موبایل حسن روحانی را هم دارند . 

مسیح علی نژاد : به مصلحت نظام نیست حاج آقا به من گفته اند که شما نقش بد را در نظام بازی می کنید و باید کاسه کوزه ها سر شما شکسته شود. 
احمد خاتمی : حرف حساب که جواب نداره خواهر قمی . راستی درباره افتضاح رشوه توتال با باند رفسنجانی با مهدی هاشمی یا وکیلش مصاحبه کردی ؟ 

مسیح علی نژاد : نه حاج آقا,  من فقط تا اندازه ی مصاحبه با شما و چند تا از اصول گراهای رده پایین که  جلوی ویترین هستند برنامه ریزی شده ام . کاری به ماست مالی حقوق بشر بوسیله جواد ظریف و دزدی های رفسنجانی ندارم . مافیای نفتی!!  که دیگه استخفر الله اصلن حرفش را هم نزنید!  خرج و مخارج همه ما از همون جا میاد.  
احمد خاتمی : سلام بی بی فاطمه زهرا بر شما که اینقدر به فکر نظام هستید . این مصاحبه پخش میشه ؟ 

مسیح علی نژاد : نه ! حاج آقا این یواشکی بین خودمون می مونه 
احمد خاتمی : مرحبا ! گاهی یواشکی به ما زنگ بزن . التماس دعا...

Monday, December 1, 2014

تصاویر دو موالی بجای مانده از جنگ قادسیه در تلویزیون سنی کلمه



در این برنامه که تلویزیون سنی- سلفی کلمه ترتیب داده است از فردی به نام طه الدلیمی ظاهرن عربستانی و دبیر کل موسسه ای به نام  قادسیه دعوت شده است . دیگر شرکت کنندگان در این برنامه دو موالی فرهنگی خود ستیز یکی آقای عقیل هاشمی به عنوان مجری و دیگری آقای محمد باقر سجودی به عنوان کارشناس هستند و این دو موالی شاید تعجب کنید که  شوربختانه ایرانی هستند و فارسی سخن می گویند و به خفت و خواری خو گرفته اند. اصلن متوجه نیستند که نام این موسسه برای یک ایرانی توهین آمیز است . موضوع برنامه نیز تکفیر مذهب سنی که شاخه ی عشق به سر بری و دشمنی با ساختمان در اسلام است از سوی مذهب  شیعه که شاخه ی مرده پرستی و کهریزکی اسلام است, می باشد.
این سه کارشناس سنی که به تکفیر شدن از سوی شیعه اعتراض داشتند حاضر نیستند کمی بیاندیشند که اصلن "تکفیر " که اختراع اسلام است یعنی چه و این برچسب فاشیستی به چه درد بشریت می خورد ؟

دو موالی فرهنگی حاضر در برنامه: راست عقیل هاشمی و چپ محمد باقر سجودی 


طه الدیمی ضد ایرانی را بهتر بشناسیم 




 تصویری از سایت این جناب متفکر و پژوهشگر مورد علاقه ی تلویزیون 
 کلمه که در بالای سایت  نوشته شده هر روز و هر جا قادسیه است و فرنام نوشته ی ایشان : ایران دشمنی جاودانه 


 نوشته ای دیگر از سایت طه الدلیمی با فرنام : امپراتوری ایرانی و دروغ تمدن. در متن ادعا کرده است که امپراتوری های ایران در درازای تاریخ تهی از همه گونه های فرهنگ و هنر و دانش بوده است و هیچ چیزی در زمینه های کیهان شناسی و شعر و پزشکی و دانش عقلی نداشته است . این آقا که مذهبی است یادش رفته است حدیث صحیح از پیامبرش موجود است که دانش اگر در ستاره ثریا باشد مردانی از ایران به آن دست می یابند . اما این آقا برایش مهم نیست زیرا همانگونه که در اسراییل ناسیونالیست با یهودیت آمیخته است برای یک عرب نیز اسلام با ناسیونالیست آمیخته است و از آن برای استحمار امثال این دو ایرانی موالی استفاده می کند و در زمان لازم از این بدبخت ها برای نابودی کشور خودشان به دست خودشان بهره می برد.
باورتان می شود ! هنوز میان ما ایرانیان افرادی وجود دارند که تا این اندازه نادان و خود ستیز باشد ؟

توضیح : موالی واژه ای تحقیر آمیز است که اعراب پس از اشغال ایران به ایرانیان نسبت می دادند.