Tuesday, November 25, 2014

شکست مذاکرات اتمی و پفیوزی ماله کشان در شکستن همه کاسه کوزه ها بر سر اپوزیسیون


همانگونه که اگر در جریان مذاکرات, جمهوری اسلامی به بمب اتمی دست یابد از دید مردم امریکا و حزب رقیب, باراک اوباما و کابینه ی دولت او مسوول اصلی آن است, ادامه ی تحریم ها و رخداد جنگ احتمالی نیز به گردن جمهوری اسلامی است و سید علی خامنه ای به عنوان رهبر و حسن روحانی به عنوان رییس جمهور وقت مسوول مستقیم هر گونه فاجعه ملی میهنی در ایران هستند و اپوزیسیون و ملت ایران هیچگونه نقشی در این رخداد ها ندارند.  



مذاکرات اتمی میان جمهوری اسلامی اشغالگر ایران و ٥+١ بدون هیچ توافقی برای چندمین بار با شکست پایان یافت و تا تابستان آینده تمدید شد .  در این میان عده ای از اصلاح طلبان و لابی های رژیم می کوشند با زدن نعل وارونه شکست مذاکرات را به گردن  اپوزیسیون انداخته و آنها را همدست استراتژیک جناح تندروی نظام و سپاه پاسداران جلوه دهند .
   نخست اینکه جناح تندروی نظام مستقیم از خامنه ای دستور می گیرد و وی با نرمش قهرمانانه خواندن مذاکرات و تعیین تیم مذاکره کننده پشتیبان اصلی این مذاکرات است . سازهای مخالف از درون رژیم نیز استراتژی کل نظام و خامنه ای است تا به طرف های غربی این پیام را بفرستد که در صورت کوتاه نیامدن و توافق با ما جناح تندرو تری در ایران دست بالا پیدا می کند.
  دوم اینکه اپوزیسیون و مردم ایران در شرایط کنونی کوچکترین تاثیری بر روند این مذاکرات نداشته و ندارد و توافق یا شکست مذاکرات تنها بستگی به دو سوی تیم مذاکره کننده دارد. رژیم جمهوری اسلامی از زمان روی کار آمدن با گروگان گیری و اشغال سفارت امریکا , جنگ ویرانگر ٨ ساله, بحران هسته ای و یک پای ثابت جنگ مذهبی در منطقه مسوول تمام زیان های جانی, مالی , اقتصادی و آبرویی به ایران است.
همانگونه که اگر در جریان مذاکرات, جمهوری اسلامی به بمب اتمی دست یابد از دید مردم امریکا و حزب رقیب, باراک اوباما و کابینه ی دولت او مسوول اصلی آن است, ادامه ی تحریم ها و رخداد جنگ احتمالی نیز به گردن جمهوری اسلامی است و سید علی خامنه ای به عنوان رهبر و حسن روحانی به عنوان رییس جمهور وقت مسوول مستقیم هر گونه فاجعه ملی میهنی در ایران هستند و اپوزیسیون و ملت ایران هیچگونه نقشی در این رخداد ها ندارند.  

Sunday, November 16, 2014

تصاویر مقایسه ی پهپاد آرکیو ١٧٠ واقعی با اسباب بازی تقلبی سپاه پاسداران

به تازگی جمهوری اسلامی ادعا کرد از روی پهپاد آمریکایی آرکیو١٧٠ نمونه ای شبیه آن و بلکه بهتر از آن ساخته است, اما ویدیو نشان داده شده معلوم کرد که هواپیمای ادعایی ساخت سپاه تنها یک مدل کوچک در اندازه های یک اسباب بازی بیش نیست و نظام کهریزکی مقدس جمهوری اسلامی مانند ٣٥ سال گذشته باز هم دروغ گفته است . در زیر مقایسه ی اندازه مدل واقعی با اسباب بازی سپاه پاسداران آمده است .

 برای بزرگنمایی به روی عکس ها کلیک کنید 


تصویر بالا پهپاد ساخت جمهوری اسلامی است. به فاصله و اندازه ی پهپاد نسبت به باند فرودگاه و بوته های اطراف باند توجه کنید . تصویر پایین پهپاد واقعی ساخت امریکا, به فاصله ی هواپیما از باند و اندازه ی آن نسبت به ساختمان پشت نگاه کنید 
نمایی دیگر از بلند شدن پهپاد ساخت سپاه پاسداران . برادران عرزشی مواظب باشید هنگام پرواز پا روی آن نگذارید که له می شود !


پرواز پهپاد ساخت امریکا

اندازه پهپاد آرکیو ١٧٠ . پهنای آن بیش از ٢٧ متر و بلندای آن ١٨٢ سانتیمتر است

Wednesday, November 5, 2014

ما کثافتی به نام امر به معروف و نهی از منکر را از بیخ وبن قبول نداریم



پس از حادثه ی اسید پاشی اوباش حزب الله به دختران ایران زمین زیر نام امر به معروف و نهی از منکر عده ای از کارشناسان اسلامی شیعه و سنی در تلویزیون ها و اینترنت کوشیدند موضوع را بشکافند و از دید اسلامی آن را بررسی کنند . چکیده ی سخنان این عزیزان چنین بود :

امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد . کسی که این کار را می کند باید خودش فرد صالحی باشد . در زمینه امر به معروف و نهی از منکر آگاهی کامل داشته باشد و صاحب نظر باشد . شامل کسی می شود که عرف جامعه را زیر پا گذاشته باشد . تذکر آن زبانی است. خشونت در آن منع شده است .

و اما پاسخ :

آقایان و خانم های به اصطلاح میانه رو اسلامی, چرا شما نمی فهمید ؟ ما اصلن کثافتی به نام امر به معروف و نهی از منکر را از بیخ وبن قبول نداریم . ما دوست نداریم کسی در خیابان حتا با زبان خوش ما را به چیزی که خودش خوشش می آید " امر " و از آن چیزی که خودش دوست ندارد " نهی " کند . ما می خواهیم زیر چتر یک قانون مدرن و حقوق بشری زندگی کنیم. امر به معروف و نهی از منکر یک حکم  آنارشیسم اسلامی است و اشکال در اصل  وجود آن است و معنایی جز فضولی در کار دیگران و حقنه کردن باورهای خود به آنان ندارد. کمی بیاندیشید که آن چیزی که از دید شما و دینتان " منکر" است شاید برای بقیه ارزش است و به شما ربطی ندارد. امر به معروف و نهی از منکر اختراع اسلام است و البته وقتی چنین حکم بی سر و تهی از سوی دینی  ثواب است عده ای هم با این قانون اسید می پاشند , کتک می زنند و تیغ می کشند که از ابتدا تا کنون نیز به جز وحشیگری چیز دیگری نبوده است.

Monday, November 3, 2014

حسن روحانی : در دشت کربلا به صورت رقیه و سکینه اسید پاشیدند


روز تاسوعا حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه هیات دولت روضه کربلا خواند و سخنان او در پاشیدن  اسید به صورت دختران حسین بن علی همه را به گریه انداخت . حسن روحانی درباره ی مظلومیت دختران حسین گفت: هنگامی  که جنگ تمام شد و خانواده ی حسین به اسارت رفتند آنان را سوار بر شتر به کوفه می بردند که ناگهان عده ای لباس شخصی خارج از لشکر عمر بن سعد به کاروان اسیران نزدیک شده و به صورت رقیه و سکینه اسید پاشیدند و گریختند. عمر سعد در حالی که کلاه خود بنفشی بر سر گذاشته بود آنها را تعقیب نکرد و سخنگوی او فورن اعلام کرد که اینها از کفار دیلمی و رومی بودند که می خواستند چهره نظام و امیرالمومنین یزید را خدشه دار کنند . هنگام رسیدن کاروان اهل بیت امام حسین به کوفه مردم آنجا با وجود بی بخاری دلشان به حال این دختران بدرد آمد  و جلوی دفترشريح قاضي جمع شدند و خواستار مجازات اسید پاشان شدند . شريح قاضي نیز تعدادی از آنها را دستگیر کرد و جارچی در کوفه بانگ زد که عده ای از عوامل مجوسی و رومی که قصد موج سواری داشتند دستگیر شدند. سپس یک چهره ی نقاشی شده را به عنوان مظنون اسید پاشی نصب کردند که بعد معلوم شد چهره ی دستکاری شده محمد حنفیه برادر امام حسین و عموی دختران قربانی بوده است. حسن روحانی ادامه داد اکنون همه می دانیم اسید پاشان مستقیم از یزید دستور می گرفتند.
کابینه ی دولت روحانی نیز که از این همه حرامزادگی و شارلاتانی حکومت یزید شگفت زده شده بودند برای مظلومیت دختران امام حسین بسیار گریستند.



جلسه ی هیات دولت تدبیر و امید ! مایه شرمساری است