Sunday, June 29, 2014

اسناد تازه «سیا» : نقش زنگبار در کودتای ٢٨ مرداد تایید شد





 ٦١ سال پس از کودتای ننگین ٢٨ مرداد اسناد تازه ای از سازمان سیا انتشار یافت که نشان از نقش کشور زنگبار در کودتای ٢٨ مرداد می دهد . اکنون معلوم شده است شعبان جعفری که خودش گفته بود در عصر ٢٨ مرداد از زندان آزاد شده , دروغ گفته است . شعبان جعفری مشهور به بی مخ که مخش از دکتر سنجابی , حاج سید جوادی ها و کیانوری بیشتر کار می کرد,   صبح از زندان آزاد شده  سپس سازمان سیا یک تاکسی در بست کرده و او را به سرعت به دفتر نخست وزیری رسانده است. اسناد سازمان سیا نشان می دهد که راننده تاکسی اهل زنگبار بوده است . برای همین ترانه ی «آی سیاه زنگی دلمو نکن خون» سروده شده که از سوی ساواک خواندن آن ممنوع شد و خواننده آن به زندان افتاد !

واکنش دو نفر از مبارزان واقعی سیاسی به نام های مسعود بهنود و محمد محسن سازگارا که پیشتر از نقش آمریکا و انگلیس بسیار آزرده خاطر شده بودند :

مسعود بهنود که از نقش انگلستان در این کودتای ننگین بسیار آزرده است  و بدلیل عصبانیت زیاد  در بی بی سی کار می کند در واکنش به افشای  نقش زنگبار گفت: برای جبران این کودتای ننگین یک بار دیگر به علی مطهری تک رای دهید تا این بار برای مصرف قرص ضد بارداری مجازات اعدام تصویب کند !
 محمد محسن سازگارا نیز که از نقش امریکا در این کودتا بسیار آزرده است و به همین دلیل در کتابخانه جورج بوش کار می کند تا مخالفت هرچه بیشتر خود با شاه آمریکایی را نشان دهد گفت : برای دهن کجی به زنگبار حالا که حسین علی منتظری مرده است آیت الله صانعی را به عنوان پدر حقوق بشر و پدر معنوی جنبش های آینده  برگزینید .

Wednesday, June 25, 2014

ترکیب آب ماهیچه ی اعتصاب غذا و تک رای اعتراضی دو بچه آخوند به بار نشست





یادمان هست که مهدی خزعلی رکورد دار اعتصاب غذا و معجزه ی آب ماهیچه تقویتی, مردم را به تک رای اعتراضی به علی مطهری تشویق کرد تا این آقا از حقوق از دست رفته مردم ایران در مجلس دفاع کند . اکنون نتیجه ی این دروغ بزرگ و شرم آور به بار نشسته و رو سیاهی دیگری برای اصلاح طلبان بویژه مسعود بهنود به ارمغان آورد ! این تصاویر گویای همه چیز است....

"مسعود بهنود":درست همین است که دکتر خزعلی به ساکنان تهران توصیه کرده است تا بروند و به دکترعلی مطهری رای بدهند. 


پیمان عارف از اعضای جبهه ملی:  تک رأی به مطهری - تنها متنقد مجلس هشتم- بهترین گزینه است.

Monday, June 23, 2014

دیدگاه حسینعلی منتظری پدر حقوق بشر ! درباره قوانین مجازات اسلامی





آیت الله حسینعلی منتظری در کتاب خود" مجازات اسلامی و حقوق بشر" که بخشی از آن در زیر آمده است ضمن پدافند از قوانین مجازات اسلامی هدف از مجازات اسلامی و حدود الهی را اصلاح جامعه و بازداشتن مجرمین از ارتکاب جرم و تنبیه آنان دانسته است. البته منتظری شرایطی نیز برای اجرای حدود اسلامی گذاشته است که یکی از آنها شکنجه ندادن مجرم برای اعتراف گیری است که در خود تناقض بنیادین دارد زیرا بیشتر حدود اسلامی مانند شلاق زدن , سنگسار , بریدن دست و قصاص چشم دربرابر چشم و دندان در برابر دندان خودشان از مصادیق بارز شکنجه هستند .
آیت الله منتظری همچنین می گوید اگر اجرای برخی از حدود اسلامی موجب تنفر آن جامعه از اسلام و تضعیف دین می شود می توان تا توجیه افکار عمومی آن را به عقب انداخت ! مثلن اگر در جامعه ای شلاق زدن فردی که الکل نوشیده است یا سنگسار افرادی که رابطه جنسی خارج از ازدواج داشته اند مورد پذیرش اکثریت آن جامعه نیست نخست باید با شستشوی مغزی و آموزش های لازم افکار عمومی را اسلامیزه نمود سپس افراد را روی مینی بوس خواباند و ٧٥ ضربه شلاق به آنان زد یا اینکه تا نصفه بدنششان را در خاک کرد و آنقدر با سنگ بر سرشان کوبید تا جان دهند !

توجه کنید تاریخ چاپ کتاب ١٣٨٧ یعنی زمانی است که به قول کانون ماله کشان و جااندازان این آقا " متحول " شده است . این است پدر حقوق بشر آقای سازگارا و موسوی خوئینی ها, خانم شیرین عبادی و رادیو فردا و بی بی سی و صدای امریکا ! این است افکار یک اسلامگرای متحول شده و حقوق بشری !










Sunday, June 22, 2014

راهکار زیرکانه رفسنجانی برای برد تیم ملی فوتبال مقابل بوسنی



آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران از آرژانتین در دقیقه ٩٢ با گل لیونل مسی گفت:  فوتبال مانند سیاست است فقط خوب بازی کردن در زمین نیست باید ستارگان تیم حریف را حذف فیزیکی کرد . اگر یک شیاف پتاسیم مانند سعیدی سیرجانی برای لیونل مسی گذاشته بودند خط حمله تیم حریف از کار می افتاد و ما پیروز می شدیم یا اینکه می توانستید مانند بمب گذاری در مرکز یهودیان آرژانتین با یک بمب در کمپ تیم آرژانتین همه را منفجر کنید.
رفسنجانی ادامه داد بهترین کار برای بردن مقابل تیم بوسنی این است که تمام افراد تیم آنها را به بهانه تمرین در یک استادیوم خارج از شهر, سوار یک اتوبوس کنید و آن را به ته دره بیاندازید . درست مانند آنچه ما با اتوبوس نویسندگان در سفر ارمنستان کردیم . وی افزود اگر نیامدن چند فرنگی کار از تیم وزارت اطلاعات بفرستید چند نفر از اعضای تیم ملی بوسنی را در برزیل دشنه آجین کنند. برای هماهنگی بیشتر به علی فلاحیان سرپرست تیم فرنگی مراجعه کنید.

Friday, June 20, 2014

افزایش قیمت آب ماهیچه در بازار پس از بازداشت مهدی خزعلی




    به گزارش سایت اصلاح طلب و حزب اللهی کلمه " امروز ٣٠ خرداد مهدی خزعلی در حالی که با خانواده خود بیرون از منزل بود توسط ماموران بازداشت و به اوین منتقل شد. وی به محض بازداشت اعلام کرد اقدام به اعتصاب غذا می کند".
مهدی خزعلی از همکاران سابق سعید امامی ادعا می کند سال گذشته نزدیک به شش ماه در سلول انفرادی اعتصاب غذا کرده است و در آن مدت تنها یک بار آب ماهیچه از دست مادرش خورده است . با تهدید به اعتصاب غذای دوباره مهدی خزعلی قیمت آب ماهیچه در بازار بورس تهران افزایش یافت !
مهدی خزعلی پس از به کما رفتن مهدوی کنی حملات شدیدی به او کرد که این کینه احتمالا به دلیل نشستن مهدوی کنی  به جای رفسنجانی در مجلس خبرگان بوده است ( حالا تو بگو چه فرقی می کند که رییس آن طویله رفسنجانی یا مهدوی کنی باشد).

گفتنی است که صادق زیبا کلام از اراذل چماق بدست دهه ٦٠ در دانشگاه و استاد دانشگاه کنونی نیز بتازگی به ١٨ ماه زندان محکوم شده است .البته بعید است که زیبا کلام به زندان برود اما در صورت زندانی شدن او نیز می تواند کل ١٨ ماه را اعتصاب غذا کند و آب ماهیچه تقویتی را با مهدی خزعلی شریکی بخورند تا زنده بمانند !

آزار جانوران توسط رژیم پهلوی به روایت تصویر






  اسد الله لاجوردی 

















ایت الله محمد یزدی




عسگراولادی 


Thursday, June 12, 2014

تیمی در جام جهانی قهرمان خواهد شد که به ائمه اطهار استعانت کند



   یکی از معجزات اسلام و دلیل حقانیت  شیعه ١٢ امامی  وجود ١١ امام به تعداد بازیکنان فوتبال در زمین و امام زمان بر روی نیمکت ذخیره است . در شرایطی که تیم مورد توجه ائمه اطهار از حریف عقب باشد امام زمان در زمین ظهور می کند و با گردن زدن دو سوم از بازیکنان حریف, کافه ترازو را به سود تیم خودی می چرباند. امام زمان همچنین دجال را که نقش داور در زمین را غصب کرده است به درختی بسته و شلاق می زند و پس از دار زدن جسد او را می سوزاند . در پایان و پس از قهرمان شدن تیم ائمه اطهار یک پیرزن ریشدار ایرانی از تماشاگر نماهای درون ورزشگاه یک بطری را به سمت امام زمان پرتاب می کند و امام زمان در دم جان می سپارد و آنگاه بازوبند کاپیتانی به شماره ٣ حضرت امام حسین (ع) می رسد که به نام "کاپیتان منتصر" ٥٠ هزار سال برای آن تیم کاپیتانی می کند. 

تیم فوتبال برزیل با وضو وارد زمین شد و برد


تیم فوتبال برزیل در جام جهانی فوتبال با نتیجه ٣ بر ١ کرواسی را شکست داد.  دلایل برد تیم برزیل از کرواسی این بود که بچه های تیم شب پیش از بازی دعای توسل خواندند و با  وضو و استعانت به ائمه اطهار وارد زمین شدند و ٩٠ دقیقه همگی خود را نگه داشتند تا وضوی آنها باطل نشود. تیم برزیل را بجای روانپزشک تیم,  یک روحانی همراهی می کند! 

Thursday, June 5, 2014

اگر امام هنوز زنده بود


گاهی فکر می کنم اگر خمینی هنوز زنده بود اکنون ایران در چه جایگاهی بود .

اگر خمینی هنوز زنده بود تا حالا فتوای حلال بودن ورق را ازش گرفته بودیم . پس از کشته شدن دیپلمات های جمهوری اسلامی در هرات ٨ سال با طالبان جنگیده بودیم و امام جام ظهر دوم را نیز سر کشیده بود و الان کلی کوچه و خیابان به نام شهید های تازه داشتیم و طالبان هم سر جایش بود. اسراییل هم از فروش اسلحه قاچاق به ایران ٨٠ میلیارد دلار دیگر به جیب زده بود و اقتصادش بسیار بهتر بود. سید محمد خاتمی نیز مسوول ستاد تبلیغات جنگ بود و آهنگران مرتب آلبوم های جدید بیرون می داد. میرحسین موسوی, نخست وزیر, مشغول چاپ کوپن  کالاهای اساسی و پول بدون پشتوانه برای سرپا نگه داشتن کشور بود. هنوز ورود ماشین های خارجی تصویب نشده بود و همان پیکان های ایران خودرو را سوار می شدیم. رفسنجانی و خامنه ای چند بار جایشان را در پست های ریاست جمهوری و ریاست مجلس با هم عوض کرده بودند و دعوایی نداشتند و اتفاقات سال ٨٨ نمی افتاد. بازار بنیاد شهید هنوز داغ بود و کروبی رییس آنجا بود. استان های شرقی کشور در اثر جنگ با طلبان نیمه ویران شده بودند و آب لوله کشی نداشتند و جمعیت ایران به ١٢٠ میلیون رسیده بود.
امام فتوای قتل کشیش آمریکایی که قرآن را سوزانده بود صادر کرده بود و آن کشیش اکنون یکی از معروف ترین شخصیت های جهان شده بود. تا کنون ٤٠-٥٠ هزار نفر دیگر با امضای مستقیم امام اعدام شده بودند و گورستان خاوران گسترش چشمگیری یافته و چند برابر شده بود. احمد خمینی را نکشته بودند و پسرش حسن نیز به جمع افراد سمت راست صندلی امام اضافه شده بود و تا امام حرف می زد هر دو با هم زیر گریه می زدند. امام ولادمیر پوتین را به اسلام دعوت کرده  و ژنرال السیسی در مصر را کافر خوانده بود.

 امام واقعن چه اعجوبه ای بود و دورانش چقدر طلایی بود ...








Wednesday, June 4, 2014

تیرباران ٧ بهایی در یزد در دوران ریاست جمهوری بنی صدر





یکی از دلایلی که نشان می دهد این رژیم اصلاح پذیر نیست تداوم جنایت و کشتار مردم ایران با دادگاه های غیر قانونی و انگ جاسوسی زدن صرف نظر از اینکه چه کسی رییس جمهور یا نخست وزیر باشد است.
از هنگام روی کار آمدن جمهوری اسلامی تا به حال افراد زیادی در پست های ریاست جمهوری
 , نخست وزیری , ریاست مجلس یا وزیری نظیر بنی صدر از دایره قدرت کنار زده شده اند . وجه مشترک همه آنان نیز این است که تا هنگامی که در قدرت شریک بودند همدست ماشین جنایات رژیم بودند اما هنگامی که حذف شدند ناگهان به یاد آزادی و حقوق بشر افتادند. همه این افراد رژیم را تا هنگامی که خودشان سر قدرت بودند دموکرات و آزاد و طلایی می دانند و پس از حذف شدن خودشان دیکتاتوری مهندسی شده و جنایتکار می دانند.

اگر اکنون به سخنان بنی صدر گوش فرا دهید به درستی از حسن روحانی انتقاد می کند که وضعیت اعدام ها و حقوق بشر بدتر شده است . اما در زمان خود این آقا نیز مردم را با انگ جاسوسی بدون دادگاه درستی تیرباران می کردند.

Monday, June 2, 2014

محسن نامجو فردی قابل ترحم و نشانه ی انحطاط فرهنگی بخشی از جامعه است



چند روز پیش ترانه ای از محسن نامجو, خواننده آنارشیست, به نام رضا خان شنیدم . متن این ترانه بسیار لمپن و فرومایه بود و با  واژه های رکیک مانند اخلاق سگ, تریاکی  و ننه به رضا شاه حمله شده بود تا جایی که حتا اعتراض برخی از مخالفان رضا شاه را نیز در فضای مجازی بر انگیخته است.

در جایی از ترانه گفته شده بود که مدرنیته را اخلاق سگ به ایران آورد و رضا شاه گفت م و سر مدرس زیر آب رفت . با خود اندیشیدم چگونه ممکن است خواننده ای که از دست شاگردان مدرس به مدرن ترین کشور دنیا گریخته است باید آنقدر شخصیتش مسخ شده باشد که هنوز از آورنده مدرنیته به ایران و پدر ایران نوین متنفر باشد و برای مدرس که نماینده قشر زالو صفت و ضد ایرانی آخوند است دل بسوزاند ؟

در جایی دیگر از ترانه, نامجو با حالتی پیروزمندانه از تغییر نام میدان فوزیه به امام حسین ابراز شادمانی می کند . آیا همین فرهنگ استثمار گر امام حسین و عاشورا نیست که موجب بدبختی نسل ما و از جمله خود نامجو شده است ؟ در جامعه ایران چه اتفاقی افتاده است که محسن نامجو که خود قربانی خرافات امام حسین است برای آن دست افشانی می کند ؟

در شرایط  تیره و تار کشورهای جهان همواره هنرمندان نقش بسزایی در بیداری مردم خود داشتند . محسن نامجو در جایی از ترانه که حکم اعتراض دارد می گوید :" رضا خان گفت چ چادر را برچیدند , گفت ک کشف حجاب شد ."
برداشتن  حجاب در واقع شکل ظاهری از یک رنسانس فرهنگی در جامعه ایران بود . رنسانسی که زن ایرانی را از اندرونی سیاه قاجاری آزاد کرد و پس از ١٤٠٠ سال احساس انسان بودن نمود و توانست پزشک و مهندس و آموزگار شود . در این میان لازم بود فردی نابغه مانند رضا شاه تابوی ١٤٠٠ ساله را در جامعه ای که با لچک مذلت خو گرفت بود بشکند.  با آمدن دادگستری مدرن به دستور رضا شاه دیگر کسی حق نداشت بدون حکم دادگاه با پرداخت ٢ ریال به آخوندی مانند مدرس زن بینوای خود را غیابی و طبق سنت پیامبر اسلام طلاق دهد . دستکم آزادی زنان برای محسن نامجو بد نشده چون نصف جمعیت سالن های کنسرت را زنان پر می کنند . حال چرا این فرد که امروز باید مشعل دار بیداری مردم کشورش در این روزگار تیره و تار باشد , حتا از یک فرد بسیار معمولی کوته بین تر و نادان تر است ؟ به نظر می رسد زیان های فرهنگی که در این ٣٥ سال جمهوری اسلامی به جامعه ایران زده است بسی بیشتر از پول نفت و اقتصاد خراب است. وقتی جامعه ای دچار سقوط فرهنگی شد خواننده آنارشیست آن نیز باید محسن نامجو باشد که بنگ بکشد و سوره الشمس را به عنوان ترانه بخواند و به مدرنیته و پدر ایران نوین ناسزا بگوید.


بله رضا شاه گفت د دادگستری مدرن آمد , گفت  آ آموزش و پرورش و دانشگاه آمد , گفت ث ثبت احوال آمد , گفت ب بورسیه خارج از کشور و بانک ملی و سپه آمد , گفت ف آرامگاه فردوسی و فرهنگسرا  آمد, گفت ح حافظیه آمد , گفت ن آرامگاه نادر شاه آمد , گفت پ یادبود پور سینا آمد , گفت ج جاده آمد , گفت ک کارخانه آمد.  اما ! اما هر چه گفت خ و ش اندکی خرد و شعور دربرخی از افراد خود ستیز و موالی فرهنگی شده نیامد که نیامد...