Saturday, December 14, 2013

ابراز نگرانی شوهر عمه های مجتبی خامنه ای پس از اعدام شوهر عمه رهبر کره شمالی






پس از اعدام شوهر عمه دیکتاتور جوان کره شمالی , شوهر عمه های مجتبی خامنه ای با ابراز نگرانی از آینده خود بیانیه ای به شرح زیر خطاب به مجتبی خامنه ای پسر سید علی خامنه ای منتشر کردند :

بسم الله الرحمن الرحیم.

بهشت زیر پای عمه هات است- پیامبر اکرم (ص).

جناب حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای دامت عمه هاتو , با سلام و تهیت خدمت شما فرزند برومند رهبر فرزانه انقلاب این جنابان شوهر عمه ها یت پس از شنیدن اعدام شوهر عمه رهبر کره شمالی بسیار نگران شدیم و امیدواریم هنگامی که شما به قدرت رسیدید با ما آن نکنید که رهبر کره شمالی با شوهر عمه خود کرد . ارزش های انقلابی شما در پشت  پرده ی فرو نشاندن فتنه ٨٨ بر همگان آشکار کرد که  فردی با منش اسلامی, عادل و شجاع هستید . آن خاطره عمه ناتنی شما که گفتند حضرت رهبر هنگام به دنیا آمدن یا علی گفته تقصیر ما نبود و اگر مسخره عام و خاص شدید به ما شوهر عمه ها هیچ ربطی نداشت . ما همواره مطابق دین مبین اسلام با عمه هایت رفتار می کنیم  و همانگونه که سفارش پیامبر گرامی اسلام است  به اندازه حیوانات خانگی مان آنها را دوست داریم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

رونوشت :

- کمپین یک میلیون شوهر عمه.
- کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در امور شوهر عمه ی دیکتاتور ها.
- عمه های معزز مجتبی خامنه ای.
- پور محمدی که ممکن است زیر شکنجه از ما اعترف بگیرد.
- صادق لاریجانی که قرار است ما را حلقه آویز کند.
- سازمان سیا و موساد جهت تکذیب هر گونه ارتباط با شوهر عمه ها.

Wednesday, December 11, 2013

سهم اسلام از بودجه دولت ٥٢٨ میلیارد تومان و سهم ایران تنها ١٤ میلیارد تومان ! روحانی مچکریم

از راست به چپ : سید محمد خامنه ای رییس بنياد ايران شناسى. غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی.  اگر از ننگ و خجالت بمیریم کم است.
نگاهى به بودجه دولت روحانى:
سازمان تبليغات اسلامى ٢٣٥ ميليارد تومان
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى ١٧٩ ميليارد تومان
دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه قم ٧٥ ميليارد تومان
شوراى عالى انقلاب فرهنگى ٣٩ ميليارد تومان
برایند : ٥٢٨ ميليارد تومان

فرهنگستان زبان و ادب پارسی تنها ٨ ميليارد تومان
بنياد ايران شناسى تنها ٦ ميليارد تومان
برایند : ١٤ ميليارد تومان

همان ١٤ میلیارد تومان سهم ایران خرج چه چیزی می شود ؟

رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی غلامعلی حداد عادل پدر عروس سید علی خامنه ای  و رییس بنياد ايران شناسى سید محمد خامنه ای برادر بزرگتر سید علی خامنه ای است . بسیار ساده اندیشی است که گمان کنیم  با انتصاب دو فرد ضد ایرانی, اسلام زده و واپسگرا بر این دو نهاد کاری هر چند اندک در جهت گسترش فرهنگ و تاریخ ایران انجام شود .  بودجه ناچیزی که به این دو بنیاد مثلا ایرانی اختصاص داده شده است,  به اندازه ای است که بتوان حقوق کارمندان و هزینه ساختمان ها , نصب پارچه  های تبلیغاتی برای مراسم عاشورا, رمضان , دهه فاطمیه و مسافرت رایگان کارکنان جهت زیارت امام هشتم شیعیان را پرداخت کرد.
 در ضمن آن بودجه ٥٢٨ میلیارد تومانی هزینه ی  تبلیغات اسلام در ایران یک رقم اعلام شده است و سالانه میلیارد ها دلار بگونه ای غیر رسمی صرف انتشار خرافات اسلامی در داخل و خارج ایران می شود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی با آن بودجه های هنگفت نیز عملا یک پایگاه تبلیغات اسلامی است .
بدیهی است که در جمهوری اسلامی فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور باشد سیاست کلان آن ایران ستیزی , فلسطین مداری و  و گسترش ایدولوژی اسلامی است.

Tuesday, December 10, 2013

تو دهانی سایت وابسته به فیفا به اسپم سایبری های رژیم در فیس بوک با پرچم شیر خورشید نشان



پس از آنکه عده ای در صفحه فیس بوک  فوتبالیست معروف آرژانتینی , لیونل مسی, و خانم فرناندا لیما اسپم کردند, سایت وابسته به فیفا  در صفحه ویژه ایران, پرچم ملی شیر خورشید نشان ایران را قرار داد تا احتمالن به اسپم کنندگان حالی کند که می داند  سر منشا اصلی این حرکت های زشت و هماهنگ شده از کجا است. بویژه ناسزا های رکیکی که در فیس بوک خانم لیما در اعتراض به پوشش او در هنگام قرعه کشی گذاشته شده بود خود نشان از باورهای اسلامی اسپم کنندگان داشت. جمهوری اسلامی که از ابتدای کارش همواره کوشیده است مردم ایران را خشن و ستیزه جو نشان دهد به تازگی رو به این کار غیر اخلاقی آورده است . گفتنی است که پس از این حرکت اسپم کنندگان به سایت فیس بوکی  اوباما رییس جمهور امریکا نیز هجوم آورده اند که این قضیه نیز ثابت می کند اسپم کنندگان بگونه ای هماهنگ شده و به منظور سیاسی و بی آبرو کردن هر چه بیشتر ایرانیان در جهان این کار را انجام می دهند .
در پی انتشار پرچم ملی ایران در سایت  وابسته به فیفا  آه و فغان سایت های جمهوری اسلامی به آسمان بلند شد و از پرچم شیر خورشید نشان به عنوان پرچم ستمشاهی و طاغوت یاد کردند. 

Saturday, December 7, 2013

رفسنجانی: فتوای حضرت امام درباره اسپم کردن در فیس بوک فوتبالیست ها



هاشمی رفسنجانی : روزی با میشل پلاتینی فوتبالیست معروف فرانسوی در محضر امام بودیم . آقای پلاتینی درحالیکه  دو زانو و مودبانه در حضور امام نشسته بود از کامنت های مردم ایران در صفحه فیس بوکش  گلایه  کرد .
از امام خمینی پرسیدیم تکلیف چیست ؟ امام اندکی تامل کردند و سپس فرمود : لکن اگر اسپم ها از طرف سربازان پدر گمنام امام زمان باشد که می خواهند امت ایران اسلامی را در حد فرهنگ بالای امت مسلمان فلسطین و سودان نشان دهند که ثواب  دارد و واجب کفایی است و همان هدفی است که ما برای آن انقلاب کردیم, اما اگر تنها برای لهو و لعب و بجز قربة إلی الله  باشد جایز نیست و احتیاط واجب آن است که انجام ندهند و اگر انجام دادند باید ١٠٠ لایک  فیس بوکی کفاره بدهند و ٦٠ روز دی اکتیو کنند یا ٦٠ فقیر را سیر  کنند یا ٦٠ روز روزه بگیرند.

سپس من ادامه دادم عده ای نیز در فیس بوک خانمی که قرعه کشی کرد کامنت های سکسی گذاشته اند . امام فرمود : اگر آن ضعیفه زن غیر مسلمان باشد اشکالی ندارد, اما اگر مسلمان باشد در صورتیکه زن مسلمان آزاد باشد کامنت گذار باید نصف آن که گفتم  کفاره بدهد  و اگر زن مسلمان برده ( کنیز) باشد باید به رییس فیفا معادل آن کفاره بدهد. امام ادامه دادند : اگر در اثر کامنت های سکسی طفلی حادث شد حلال زاده است و باید تا ٦ سالگی در صفحه فیس بوک آن زن باشد و سپس به کامنت گذار تحویل داده شود.

من  به امام گفتم عده ای می گویند  این واکنش ها بدلیل رفتار بد و سرکوب جوانان در جمهوری اسلامی است که خود را بصورت  واکنش های ناهنجار اجتماعی -جنسی نشان می دهد. امام از حرف من ناراحت شدند و فرمودند : آقای رفسنجانی شما هم که حرفهای ضد انقلاب را می زنید. اینها از آثار فساد آن پدر و پسر است . از کم کاری شما مسولین است . آیه های فیلترینگ را بخوانید ! امر به معروف و نهی از منکر را زیاد تر کنید . بشکنید این کیبوردها را . فیلتر کنید این فیس بوک ها را . زیاد تر کنید گشت های ارشاد را ...


کامنت های جنسی کاربران ایرانی در صفحه فیس بوک خانم لیما که مراسم قرعه کشی را انجام داد . نتیجه ٣٥ سال سرکوب نیازهای اولیه جوانان ایران یا کامنت های هدفمند سایبری های نظام برای بی آبرو  کردن هر چه بیشتر ایرانیان ؟ . پاسخ مسی فوتبالیست آرژانتینی به ترول های اینترنتی : لیاقت شما احمدی نژاد است 



Friday, December 6, 2013

عباس امیر انتظام : می خواستند جزیره کیش را ٨٠٠ میلیون تومان بفروشند!

عباس امیر انتظام معاون نخست وزیر( روزنامه ی اطلاعات ۱۷ اسفند ۱۳۵۷) : می خواستند جزیره کیش را ٨٠٠ میلیون تومان بفروشند! 

برگهایی از روزنامه های آن زمان نشان می دهد که دروغ از همان روزهای نخست مساله ای نهادینه شده در جمهوری اسلامی بوده و تنها مخصوص خمینی, خامنه ای,  رفسنجانی , احمدی نژاد و روحانی نیست و افرادی مانند ابراهیم یزدی , امیرانتظام , بنی صدر و این مثلن آزادی خواهان !! در دروغگویی بسیار پیشتازتر از سران کنونی رژیم جمهوری اسلامی بوده اند . 
واقعن چه کسی می خواهد پاسخگوی دروغ های سفیهانه این انقلابیون باشد؟ 
تجربه فاجعه انقلاب اسلامی ٥٧ ثابت کرد که با دروغ هرگز هیچ ملتی به آزادی نرسیده است. چرا داریوش بزرگ از اهورامزدا خواسته است ایران را از دروغ, دشمن و خشکسالی در امان دارد ؟ احتمالا در زمان او نیز ایران به خاطر دروغ هزینه های دهشتناکی پرداخته است .
 ظاهرا دروغ بدترین آنهاست زیرا مانند امروز ایران به دنبال دروغ,  دشمن و خشکسالی نیز بر ما چیره می شود. 

Monday, December 2, 2013

نرمش قهرمانه درباره ابوموسی - صل علی محمد بوی میرزا آقا خان نوری آمد


ظریف در پاسخ به مساله جزایر سه‌گانه ایرانی در کویت گفت که تهران آماده گفت‌وگو درباره یکی از این جزایر به نام «ابوموسی» است. گرچه این سخنان از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه تکذیب شده است اما در خبرگزاری‌های خارجی از جمله رویتر بازتاب یافته است.
آقای ظریف آیا نرمش قهرمانه دیگری در راه است؟ کدام کشور درباره خاک خود با دیگران گفتگو می‌کند؟ آن همه هارت و پورت اقتدار ببر کاغذی جمهوری اسلامی باج دادن به کشور کوچک امارات است؟
کشورهای عربی پیشتر به شورای امنیت در این باره شکایات کرده‌اند. در دسامبر ۱۹۷۱ نماینده ایران در شورای امنیت اسناد و مدارک ایرانی بودن جزایر را به اعضای شورای امنیت ارایه نمود و شکایت ۴ کشور عربی برای همیشه از دستور کار خارج شد. بدیهی است که از دید حقوق بین الملل شکایتی که از دستور کار شورای امنیت خارج شود پرونده آن برای همیشه بسته می‌شود و قابل پیگیری دوباره نیست. دلیل ادعاهای واهی امارات سیاست‌های غلط خارجی جمهوری اسلامی و دشمن تراشی است که ایران را در جهان منزوی و بدون متحد نموده است و به هر کس و ناکسی اجازه می‌دهد درباره کشورمان یاوه سرایی کند. گفتگو درباره یکپارچگی ایران با کشورهای دیگر پایان زود هنگام جمهوری اسلامی و مدیریت امام زمانی آن خواهد بود.

جمله منتشر شده جواد ظریف در رویتر 


Sunday, December 1, 2013

استخوان لای زخم معاهده ژنو مانند عهدنامه گلستان - امریکا برای حمله نظامی وقت می‌خرد

جواد ظریف . میرزا ابوالحسن ایلچی
پس از پایان نشست ژنو جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی اعلام کرد حق غنی سازی اورانیم برای ایران به رسمیت شناخته شده است، اما از سوی دیگر جان کری وزیر امور خارجه امریکا گفت که در نشست ژنو حق غنی سازی اورانیم برای ایران به رسمیت شناخته نشده است. در واقع مبهم ماندن حق غنی سازی حتا در حد ٣ درصد نکته استخوان لای زخم این توافق نامه و کلاه گشادی است که سران ٦ کشور قدرتمند جهان بر سر جمهوری اسلامی گذاشتند تا در مراحل بعد آن را بهانه ای برای فشار آوردن به جمهوری اسلامی قرار دهند و در صورت لزوم دستشان برای تحریم‌های بیشتر و گزینه نظامی باز باشد. این نکته نا خود آگاه مرا به یاد استخوان لای زخم عهدنامه گلستان میان ایران و روسیه انداخت که در آن مرز های دو کشور که اصلی‌ترین موضوع مناقشات بود مبهم مانده بود و میرزا ابوالحسن ایلچی مانند جواد ظریف نفهمیده بود که چه کلاه گشادی سرش گذاشته‌اند و همین ابهام بهانه دیگری به دست روس‌ها داد تا دوباره به مرزهای ایران تاخت و تاز کنند که در نهایت منجر به عهدنامه ننگین ترکمن چای شد. در آن هنگام نیز سرگور اوزلی سفیر مختار انگلیس نقشی شبیه خانم  کاترین اشتون را به عنوان میانجی بازی می‌کرد.

امریکا برای حمله نظامی وقت می خرد 

امریکا پس از دو جنگ  فرسایشی با هزینه بالا در افغانستان و عراق و رکود اقتصادی در این چند سال علاقه زیادی به درگیری دوباره نظامی از خود نشان نداده است . درواقع  همانگونه که جمهوری اسلامی به دنبال خرید وقت برای ساخت بمب اتمی است امریکا نیز از سوی دیگر با به تعویق انداختن برنامه اتمی ایران به دنبال خرید وقت است  تا در چند سال آینده  نخست  اقتصاد  خود را بیشتر ترمیم کند و دوم  افکار عمومی  ضد جنگ در امریکا به  مرور زمان کم رنگ شود . از این روی با از بین بردن موجودی اورانیم ٢٠ درصدی جمهوری اسلامی به زمان مورد نیاز خود دست می یابد و احتمالن  در نشست ٦ ماه آینده از جمهوری اسلامی رسما خواهند خواست تا غنی سازی را کامل متوقف کرده و پروتکل الحاقی را امضا کند .  جمهوری اسلامی  نیز که فروپاشی اقتصادی خود را با تحریم های آینده حتمی  می دید جواد ظریف را با اختیارات تام به ژنو فرستاد با این هدف که حتمن قراردادی امضا شود تا از افزایش تحریم ها جلوگیری شده و پول کمی نیز بدست آورند. از آن سوی نیز غربیها این امتیازات اندک را دادند تا در ٦ ماه آینده  یک جمهوری اسلامی ضعیف و ناتوان و بدون پشتوانه مردمی را به امضای قرارداد ننگین دیگری که به آنها اجازه خواهد داد سر زده از تمام تاسیسات ایران بازرسی کنند مجبور سازند . اگر جمهوری اسلامی تن به چنین کاری دهد امریکا به هدف دوم خود که ارزیابی میزان توانایی نظامی ایران است  خواهد رسید  و گام دیگری در جهت آسان شدن حمله نظامی بر خواهد داشت.

بهترین راه برای جلوگیری از یک فاجعه این است که مردم ایران با یک خیزش عمومی همه این معادلات را بر هم زده و خطر جنگ و نابودی ایران را از بین ببرند. راه دیگر نیز آن است که جمهوری اسلامی از درون خود آنقدر استحاله شود تا ماهیت وجودی کنونی خود را از دست بدهد. البته با شناختی که از این سیستم مافیایی داریم بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

کاترین اشتون . سرگور اوزلی 

فتحعلی شاه قاجار (شاه جهان گشا). سید علی خامنه ای (رهبر مسلمین جهان)