Monday, May 20, 2013

معجزه آب ماهیچه در اعتصاب غذا



اگر می خواهید برای مدت ۴ ماه تا یک سال  اعتصاب غذا کنید و زنده بمانید به مادرتان بگویید پس از هر ۱۲۰ روز اعتصاب غذا برایتان یک آب ماهیچه به زندان بیاورد و سپس به بهانه پس نزدن دست مادر آن آب ماهیچه را میل بفرمایید تا برای ۱۲۰ روز دیگر شارژ شوید . نمونه زنده آن دکتر مهدی خزعلی است . ایشان در آستانه ۱۲۰ روزگی اعتصاب غذا که بدلیل افت فشار خون و کم کردن ۳۵ کیلوگرم وزن در شرایط بسیار بد جسمانی قرار داشت مادرش با آب ماهیچه به ملاقاتش رفت و پس از خوردن آن اکنون به مدت ۲۰ روز است که وضعیت جسمیش دوباره خوب شده و در آستانه ۱۴۰  روزگی اعتصاب غذا نه تنها افت فشار خون ندارد بلکه از درون سلول انفرادی برای رفسنجانی نامه فدایت شوم می نویسند و در کمپین انتخاباتی بسیار فعال است و انشاالله در ۱۸۰ روزگی اعتصاب غذا رای خود را به  رفسنجانی (مالک اشتر علی) در صندوق خواهد انداخت. امیدها دوباره زنده خواهد شد و با روی کار آمدن رفسنجانی و فلاحیان دوباره بساط اعتراف گیری و برنامه هویت داغ تر خواهد شد و خزعلی عزیز نیز می تواند با آب و تاب آن را کتاب کند و در انتشارات خود بفروشد . گفتنی است که بابی ساندز ایرلندی بدلیل اینکه مادرش بلد نبود آب ماهیچه درست کند تنها ۶۶ روز پس از اعتصاب غذا درگذشت . 

Saturday, May 11, 2013

مقایسه شاهکارهای ریاست جمهوری احمدی نژاد و رفسنجانی



نام دولت :
رفسنجانی : دولت سازندگی
احمدی نژاد : دولت مهرورزی

بهترین وزیر کابینه:
رفسنجانی: علی فلاحیان وزیر اطلاعات
احمدی نژاد: صادق محصولی وزیر کشور

کشورهای متحد خارجی :
رفسنجانی : بورکینافاسو ، کره شمالی، زنگبار، سودان.
احمدی نژاد : ونزوئلا، کره شمالی، سوریه، زیمباوه.

دولت مرد دوست خارجی :
رفسنجانی : نیکلای چائوشسکو ( فاشیست معدوم رومانی).
احمدی نژاد : هوگو چاوز ( دیکتاتور درگذشته ونزوئلا).

نحوه برخورد با مخالفان :
رفسنجانی : دشنه آجین کردن مخالفان همراه با زن و بچه در منزل، زندانی و شکنجه کردن ، دار زدن، تیرباران ، شیاف پتاسیم ، انداختن اتوبوس منتقدان به ته دره. همگی موارد با همکاری رهبر فرزانه انقلاب.
احمدی نژاد : تیر خلاص زدن، شلیک مستقیم گلوله به سر و سینه معترضان در خیابان، رد شدن با ماشین پلیس از روی مردم، کهریزکی کردن ( شکنجه، تجاوز گروهی، کشتن). همگی موارد با مدیریت خامنه ای و فرزند برومندشان آقا مجتبا.

سیاست گذاری  اقتصاد دولت :
رفسنجانی : کاریکاتور اقتصاد چینی
احمدی نژاد : اقتصاد امام زمانی- قجری

نوسانات قیمت دلار :
رفسنجانی : رساندن نرخ دلار از ۱۲۰ تومان به ۷۰۰ تومان.
احمدی نژاد :  رساندن قیمت دلار از ۹۰۰ تومان به ۳۶۰۰ تومان.

وضیت خزانه دولت در پایان ریاست جمهوری :
رفسنجانی : خزانه خالی با ۳۳ میلیارد دلار بدهی خارجی به بانکهای جهانی و اروپایی.
احمدی نژاد : خزانه خالی با وجود درآمد بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار در ۸ سال  به اضافه باقی مانده بدهی خارجی دوران رفسنجانی .

سازندگی های دوران رییس جمهوری :
رفسنجانی: ساختن شاهراه در کانادا ، ساختن  فروشگاه های بزرگ و هتلهای مجلل  و ساختمان های تجاری در دوبی، سد سازی و اوتوبان کشی در سوریه ، احداث بیمارستان در لبنان، ساختن چند سد در ایران که برخی از آنها آبگیری ندارد و برخی در چند سال گذشته ترکیده است، پالایشگاه نیمه کاره بندر عباس، پروژه ساختن فاضلاب زیر زمینی در برخی شهرهای ایران که تنها کانالهای آن کنده شد و رها شد و برای مردم ایران ۳۳ میلیارد دلار آن زمان بدهکاری از بانکهای جهانی آب خورده است.
احمدی نژاد : خانه سازی در ونزوئلا، بازسازی کامل لبنان پس از جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل، احداث سد سیوند جهت به آب بستن آرامگاه کورش و خشک کردن دریاچه بختگان.

شخصیت تاریخی که خود را در توهم و رویا شبیه آن می بیند :
رفسنجانی :  امیرکبیر.
احمدی نژاد : یعقوب لیث صفاری.

تغییرات چهره در هنگام دروغ گفتن:
 رفسنجانی : خاراندن نوک بینی و رقص سر و گردن.
احمدی نژاد :  تیک عصبی بالا انداختن شانه راست وگاهی همراه با خنده کشمشی.

میزان نزدیکی به خامنه ای :
رفسنجانی :  مالک اشتر سید علی.
احمدی نژاد : نظرش به خامنه ای از بقیه نزدیکتر است.

در آمد شخصی :
 رفسنجانی : صادرات انحصاری پسته، فروش آثار باستانی و عتیقه جات کشف شده ی ایران در بازار جهانی ، کارخانه ماشین سازی دیوو، شرکت هواپیمایی ماهان، رشوه گیری از کمپانی های نفتی جهت بستن قرارداد، تجارت انحصاری جزیره کیش، برجسازی در ایران، سرمایه گذاری در دوبی ، جمهوری آذربایجان، کاستاریکا، انگلیس ، کانادا، و چند کشور دیگر و بالاکشیدن بخشی از درآمد نفت ایران با ایجاد شرکت های واسطه و دلال میان وزارت نفت و کشورهای خریدار نفت.
احمدی نژاد : سرمایه گذاری در ونزوئلا ، کانادا ، امریکا . قاچاق مستقیم پول و طلا با کامیون از مرزهای غربی کشور ، برداشت مستقیم و بی تعارف پول از خزانه دولت.

افتخارات بین المللی:
رفسنجانی :  بمب گذاری در مرکز یهودیان آرژانتین، رد پای همکاری در بمب گذاری الخبر عربستان، ترور رستوران میکونوس، ترور شاهپور بختیار و چند مخالف دیگر در خارج،  تحت تعقیب بودن و داشتن چند پرونده تروریستی در دادگاه های بین المللی.
احمدی نژاد: انکار هولوکاست، رفتن در هاله نور هنگام  سخنرانی برای صندلی های خالی در سازمان ملل، همکاری در ترور رستوران میکونوس.


Friday, May 3, 2013