Saturday, June 30, 2012

پیشنهاد خنده داربهرام مشیری : مردم ایران در یک روز باید تمام قرآن ها را به سفارت عربستان پست کنند !


 بهرام مشیری تا کنون در چند برنامه خود پیشنهاد کرده که برای رهایی از ۱۴۰۰ سال سلطه اسلام بر ایران مردم ایران در یک روز تمام قرآن ها را به سفارت خانه های عربستان پست کنند!  ایشان همچنین پیشنهاد کردند بر روی آن نوشته شود: دست شما درد نکنه ۱۴۰۰ سال این را به ما دادید ، خیلی ممنون ما آن را به شما برمی گردانیم خودتان از آن  استفاده کنید!...در اینکه ایران نیاز به یک خانه تکانی فرهنگی و دینی دارد شکی نیست، اما این پیشنهاد های شگفت انگیزو خنده دار و غیر عملی نشان از بیکاری مفرط و ساده اندیشی است . تنها گمان کنید به طور متوسط ۴-۵ نفر در هر خانه زندگی کنند و با توجه به جمعیت ۷۵ میلیونی ایران ۱۵ تا ۲۰ میلیون خانه وار وجود دارد که اگر در هر خانه تنها یک جلد قرآن باشد، ۱۵-۲۰  میلیون نفر در صف پست خانه برای ارسال کتاب های قرآن از اندازه های جیبی تا بزرگ به سفارت خانه های عربستان سعودی را در ذهن بیاورید و همچنین اداره پست بپذیرد که این کار را انجام دهد و سفارت خانه های عربستان نیز بسته ها را دریافت  کنند!  هزینه پست آن نیز دست کم ۲۰۰ میلیون دلار می شود. به نظر می رسد پس از ۱۴۰۰ سال منبرسالاری دینی مدل آخوند ها و علی شریعتی امروز شاهد ظهور فرم جدیدی از منبرهای ضد دینی اما با نگرشی سطحی و عوامانه به نیازهای واقعی جامعه مانند بهرام مشیری  با پا منبری های متعصب در جامعه ایران هستیم

Thursday, June 28, 2012

بهرام مشیری : رضا پهلوی در بچگی بر روی سر نزدیکترین مشاورش ادرار می کرده است !

توجه توجه ! این نوشته کاملا واقعی هست و بهرام مشیری این حرف های خنده دار را واقعن زده است ! 


بهرام مشیری در برنامه ۲۵ ژوئن خود با لحنی تند به شاهزاده رضا پهلوی حمله کرد 
واز میان تمام مصاحبه های اخیرشاهزاده همان را که ۲ هفته پیش از سوی دفتر ایشان به دلیل ترجمه نادرست تکذیب شده بود با دیدی انتقادی خواند. مشیری همچنین   با اشاره به مصاحبه اخیر شاهزاده رضا پهلوی و حسن شریعتمداری با برنامه افق صدای امریکا درباره سکولاریسم، به رضا پهلوی انتقاد کرد که چرا در جایی از گفتگو گفته است " اون که هیچ" . بهرام  مشیری افزود یک شاهزاده نباید از لفظ " اون که هیچ" استفاده کند. ظاهرا تنها مطلبی که بهرام مشیری از برنامه گفتگوی سکولاریم فهمیده بود همین نکته بود! بهرام مشیری همچنین ادعا کرد که رضا پهلوی از حمله نظامی به ایران حمایت می کند در حالی که شاهزاده در تمام مصاحبه ها و دیدار های خود با مقامات خارجی به شدت با حمله نظامی به ایران مخالفت کرده و آن را بدترین گزینه ممکن دانسته است. همچنین آقای مشیری از تیم مشاورین رضا پهلوی انتقاد کرد و گفت که از کسی شنیده است نزدیکترین فرد به رضا پهلوی به این دلیل مشاور اوست که شاهزاده در بچگی بر روی سر او ادرار می کرده است. 

Tuesday, June 26, 2012

بهرام مشیری: دکتر شجاع الدین شفا فردی فرومایه بود

قضیه مربوط به هفته نخست درگذشت دکتر شفا است. بهرام مشیری در برنامه روزانه خود نخست مقدمه چینی کرد و افاضات فرمودند که دکتر شفا معاون فرهنگی دربار بود و چند بار محمد رضا شاه او را بیرون کرد اما دوباره با واسطه و التماس برگشت . سپس افزود کتاب به سوی تمدن بزرگ  را شاه ننوشته بود و قضیه این بود که  یک روز دکتر شفا به دیدار شاه رفت و گفت: اعلاحضرت  بدهکارم لطفآ مقداری پول به من بدهید! شاه هم  گفت برو یک کتاب به نام من بنویس و از فروش آن بدهکاری ات را بده ! دکتر شفا هم چنین کرد و بدهکاری اش را از فروش کتاب داد وگر نه محمد رضا شاه که سواد نوشتن کتاب نداشت! مشیری سپس در نهایت شگفتی درفشانی فرمود و گفت : دکتر شفا شخصی فرومایه بود! آنگاه مشیری کتاب تولدی دیگر نوشته دکتر شفا را باز کرد و گفت کتاب میان مایه ای است! و یک پاراگراف آن را خواند و پس از هر جمله میگفت دکتر شفا اینجا راست میگه! .... گفتنی است اگر کسی دستی در نوشتن کتاب و مقاله داشته باشد می داند که حتا انتشار یک مقاله ۲-۳ برگی در یک ژورنال چه اندازه وقت گیر است و پس از پیش نویس آن بوسیله نویسنده، باید چند نفر که در همان رشته استاد هستند ( البته نه استاد تلویزیونی) آن را ویرایش کرده تا قابل چاپ باشد. بعید نیست که دکتر شفا نیز یکی از ویرایش گران کتاب شاه فقید بوده است. داستان بی پولی دکتر شفا با آن پست های اداری بالا و آن کتابهای پرفروشش که  دیگر شبیه جوک است. گزینش دانشمندی فرزانه مانند دکتر شفا در پست های اداری نکته ای بسیار مثبت در کارنامه پادشاهی پهلویست و به او این امکان را داد که در جهت فرهنگ سازی گامهای بسیار خوبی بردارددکتر شفا چند سال پیش در مصاحبه ای تلفنی در برنامه استاد ناصرانقطاع  فرمودند که با دیدن جوانان به آینده ایران بسیار امیدوارند و ادامه دادند جوانان ایران باید بدانند که بر طبق نظر بیشترتاریخدانان، ایران نخستین کشور واقعی جهان است و تاریخ کلاسیک جهان با ایران آغاز شده است. ایشان پیشگفتاری بسیار زیبا در کتاب تولدی دیگر نوشته اند و کشور های جهان را به سه دسته هزاره ای ، چند سده ای و چند دهه ای بخش بندی کرده اند. خدمات استاد فرزانه دکترشجاع الدین شفا تا دم مرگ به فرهنگ ایران بسیار زیاد است وهمه ما وام داراوهستیم.

درباره  دکتر شفا :
ترجمه‌ها:
  • «کمدی الهی» دانته در سه جلد با عنوان «دوزخ، برزخ و بهشت»
  • «بهشت گمشده» میلتون
  • «دیوان شرقی» گوته
  • «نغمه‌های شاعرانه» لامارتین
  • «آندره ژید»
تالیفات:
آخرین کتاب وی که به نام «حقوق بشر، قانون بیضه و بمب اتمی» در سال ۲۰۰۷ منتشر گردیده‌است.

سمت‌های اداری [ویرایش]

  • معاون فرهنگی دربار شاهنشاهی
  • سفیر بین‌المللی ایران در امور فرهنگی
  • رئیس کتاب‌خانه ملی پهلوی
  • دبیر کل شورای فرهنگی سلطنتی
  • دبیر کل انجمن بین‌المللی ایران شناسان

سمت‌های افتخاری [ویرایش]

جوایز [ویرایش]

Monday, June 25, 2012

خاطره یک سرهنگ دوران جنگ از حضور بنی صدر در جبهه


یک سال پیش از هجرت پاریسی بود. ما در دزفول بودیم آقای بنی صدر آمد آنجا.  دلیل آمدنش هم این بود که ترسیده  بود آخوند ها بگن  بنی صدر داره خوش گذرانی می کنه وگرنه بنی صدر از نظامی گری چی می دونست که بیاد اونجا ؟ ناگهان دو تا هواپیمای جنگی عراقی اومدن ما همه خوابیدیم روی زمین. زمین گلی بود آقای بنی صدر کراواتش گلی شد نه ببخشید منظورم اینکه لباسش گلی شد! من گفتم آقای بنی صدر شما نباید بیاید اینجا. شما باید در تهران دست آقا را ببوسید و اقتصاد توحیدی درست کنید! آقای بنی صدر گفت راستش خودم هم دوست نداشتم بیام اما از آخوندها می ترسم! بعدش آقای بنی صدر گفت یک مقدار آب برام بیارید می خواهم نماز بخوانم ! گفتم الان ساعت ۱۱ صبح است نماز صبح را هم که کله سحر با هم خواندیم! بنی صدر  گفت وقتی که هواپیما های عراقی حمله می کنند بعدش دو رکعت نماز آیات به همه واجب می شه. رفتم تهران بخشنامه می کنم تا همه اجرا کنید! اینجوری هم شما ثواب می کنید و هم آخوندها بیشتر می فهمند که من هم از خودشون هستم فقط عبا و عمامه ندارم!

توصیه مسعود رجوی


فرزند کمتر همسر بیشتر 



Sunday, June 24, 2012

دزدیده شدن راهپیمایی میلیونی سوئد!

هواداران  شاهزاده رضا پهلوی- سوئد 
!امید دانا از هواداران پادشاهی درحال دزدیدن تظاهرات میلیونی چپ ها! از فشار جمعیت جای سوزن انداختن نیست 

چند روز پیش گردهمایی در سوئد برای پشتیبانی از زندانیان سیاسی در بند رژیم 
آخوندی ترتیب داده شد. چیزی که در ویدیو ها و عکس ها دیده می شد جمعیتی حدود ۶۰  نفر بود که بین ۴۰ تا ۵۰  نفر آن افرادی عمدتا جوان با عکسهای شاهزاده رضا پهلوی و ۱۰-۲۰ نفر دیگر با پرچمهای سرخ یا بدون پرچم در عکسها و ویدیو ها حضور داشتند. آقای مهرداد درویش پور از شخصیت های توده ای-اصلاح طلب بازمانده از انقلاب واپسگرای ۵۷  پشت بلند گو با این استدلال که در دوره پهلوی زندان رفته و حق داشته انقلاب کند! خواست که عکس های شاهزاده رضا پهلوی را پایین بیاورند اما کسی به حرف او توجه نکرد. امید دانا از هواداران پادشاهی و زندانیان سیاسی آزاد شده جنبش سبز نیز عنوان کرد ما امروز برای همبستگی با شما و همه گروه های سیاسی دیگر به اینجا آمده ایم و شعارهای مشترک با شما را سر می دهیم. پس از آن در فضای مجازی تبلیغاتی گسترده راه افتاد که هواداران رضا پهلوی تظاهرات ما را دزدیدند! دزدیده شدن تظاهرات ۱۰-۲۰ نفره بوسیله ۵۰  نفر از آن حرف های خنده دار بود. دیگر اینکه نمی دانیم این عزیزان چرا اینقدر دست و پا چلفتی هستند که همواره دیگران تظاهرات و انقلابشان را می دزدند! درباره انقلاب ۵۷ نیز همچنان برای تسکین دلشان می گویند انقلاب دموکراتیک ما را خمینی دزدید! نه عزیزان همان هنگام هم شعار اصلی انقلاب " الله و اکبر خمینی رهبر"  بود که در متن آن هم اسلام و هم رهبری خمینی دیده می شود، این شما بودید که از روی نادانی گمان کردید می شود انقلاب را از یک آخوند بیسواد راحت دزدید اما او حواسش جمع بود و نگذاشت آن را بدزدید و به بیرون پرتابتان کرد. خسته نباشید!

Thursday, June 21, 2012

آیا چنان که بهرام مشیری می گوید معاویه از علی مهم تر و محبوب تر بوده است ؟


نخست اینکه من آدم مذهبی نیستم اما باور دارم همانگونه که تحریف تاریخ از سوی یک شخص مذهبی کاری نا پسند است تحریف تاریخی در جهت معکوس از سوی ناباوران و با بغض و کینه نیز کاری نادرست است. هدف این نوشته بررسی بیطرفانه مقایسه علی بن  ابی طالب با معاویه است. و اما گفتار : آقای مشیری در برنامه های گوناگون علی را شخصی بی سیاست و کم اهمیت و در حد بر دست محمد در تاریخ اسلام معرفی می کند ودر مقابل از معاویه بنام شخصی محبوب تر و مهمتر یاد می کند .  پرسش : آیا معاویه از علی محبوب تر بوده است ؟ دلیل آقای مشیری این است که چون علی را خوارج ترور کردند و جای قبرش را هم از ترس ویران کردنش به کسی نشان ندادند پس ایشان فردی منفور بوده و در برابر معاویه که چنین موقعیتی نداشته محبوب تر بوده است، اما گفتنی است که خوارج در همان روز ترور علی، معاویه را نیز ترور کردند اما او زخمی شد و در اثر درمان نیز عقیم گشت. همچنین جای قبرش را که معلوم بود بعدها ویران کردند و استخوان هایش را سوزاندن، پس این دلیل جناب مشیری درست نمی باشد .
پرسش دوم : آیا معاویه فردی مهمتر از علی در تاریخ صدر اسلام بوده است ؟ پاسخ : خیر .دلایل: محمد علی را به عنوان یکی از ده نفری که به بهشت  می روند معرفی کرد ، جزو اصحاب کبار بود، در جنگ احد جان محمد را نجات داد، در هنگام گریختن محمد از مکه به مدینه در جای او خوابید ، عمر او را به عنوان شورای ۶ نفره انتخاب خلیفه سوم برگزید که در رقابت تنگاتنگی با عثمان به او باخت، پس از کشته شدن عثمان همه نگاه ها به سوی او بود و با او بیعت کردند پس دست کم جزو ۴ نفر اول اسلام بوده است و معاویه هیچکدام از این موقعیت ها را نداشت. از اعتبار دیگر علی همین بس که در جنگ جمل که حریف زن پیامبرو دو تن از یاران نزدیک او طلحه وزبیر بودند  زورش به آنها چربید. پس بی اعتبار نامیدن علی و پایین آوردن او در سطح پا دوی محمد تحریف تاریخ اسلام و بسیار مغرضانه است. علی در هنگام مرگ پیامبر اسلام تنها ۳۲ سال داشت و انتخاب نشدن او به عنوان جانشین محمد در برابر شیوخ کهنسال و با اعتباری مانند ابوبکر دلیل کم اهمیتی او نیست.

معاویه بر عکس سخنان آقای مشیری فردی بسیار منفور در سرزمین اصلی اسلام یعنی حجاز و عراق عرب بود و همه میدانستند او و خانواده ابوسفیان از روی اجبار مسلمان شده اند . در ایران هم به دلیل نژاد پرستی و کشتارهایی که کرد فردی منفور بود و درپایان ایرانیان حکومت اموی را بر انداختند.  نکته دیگر اینکه از دید من ایرانی کشتار مردم استخر و ری در دوران علی به هیچ روی پذیرفتنی نیست اما کارهای معاویه که قصد داشت با مهاجرت اعراب به ایران و نسل کشی سیستماتیک و تدریجی ایرانیان، ایران را عربیزه کند به مراتب بد تر بوده است . علی فردی ایدئولوگ بود اما نژاد پرست نبود و این را هنگامی نشان داد که عبیدا لله بن عمر پسر خلیفه دوم هرمزان را که ایرانی بود بیگناه کشت و علی بدون ملاحظه عرب بودن و پسر خلیفه دوم بودن او، گفت که باید قصاص شود. پسر عمر نیز گریخت و به اردوی معاویه پیوست. آقای مشیری می گوید علی اگر کشته نشده بود چه بسا بوسیله معاویه دستگیر می شد زیرا کسی دور و برش نبود ، این گفته نیز اشتباه است زیرا درست است که علی به دلیل جنگ نهروان که بیشتر کشته شدگان اهل کوفه بودند موقتی در لشکرش اختلاف افتاده بود اما در تدارک لشکری بزرگ برای حمله به شام بود که کشته شد. پس از او پسرش حسن خلیفه شد. حسن فردی راحت طلب بود هنگامی که به بهانه فراهم آمدن لشکر بیشتر به ساباط و سپس به کوفه رفت و در مسجد کوفه گفت زندگی در حکومت ظلم بهتر از جنگ است ناگهان کل مسجد به او شوریدند و یارانش با زحمت توانستند او را از مسجد خارج کنند و مردم حتا با تبر پایش را زخمی کردند.جمعیت پشت سرش راه افتاده بودند و او را ترسو و کافر می نامیدند. پسر عمویش ابن عباس نیز که فرمانده لشکرش بود هنگامی که دید حسن با معاویه سازش کرده است گریخت اما لشکر عراق چندین روز بدون فرمانده با لشکر شام می جنگید و لشکر شام را شکست داد که معاویه مجبور به عقب نشینی تاکتیکی شد چنین افرادی چگونه ممکن بود علی را تنها بگذارند تا معاویه او را دستگیر کند ؟ البته آن لشکر بی فرمانده و بدون تدارکات به خانه ها باز گشتند و حسن را تا پایان عمرش خوار کننده مسلمین می نامیدند. مردم عراق بهیچوجه حاضر نبودند زیر بار شام بروند و در واقع خیانت حسن بن علی آنها را غافل گیر کرد. رقابت عراق و سوریه هنوز هم ادامه دارد و در سالهای اخیر با وجودی که هر دو کشور در دست حزب  بعث بود اما روابط خوبی نداشتند.

بن مایه ها 

کتاب پس از ۱۴۰۰ سال: نوشته استاد فرزانه دکتر شجاع الدین شفا
کتاب فرزندان ابوطالب:  نوشته ابوالفرج اصفهانی، ترجمه جواد فاضل



Wednesday, June 20, 2012

بهرام مشیری : برای جشن هنر شیراز هنرمندان را قاطی آجر به آنجا می بردند!

بهرام مشیری در برنامه روزانه خود، دوشنبه ۱۸ژوئن این بار به بهانه درگذشت استاد کسایی به پهلوی ستیزی و تحریف تاریخ پرداخت. فایل صوتی یا بهتر بگویم سوتی ایشان را از دقیقه ۱۸ بشنوید.  بخشی از جملات قصار جناب مشیری در زیر آورده شده است هر که می خواهد باور کند:  "ناصر الدین شاه صاحب ذوق اشرافی بود برای خودش هیبتی داشت ! پس از ناصرالدین شاه کار هنرمندان در ایران زار شد !..تا آنجا که من میدانم موسیقی دانان ( منظورشان دوران پهلوی ) در فقر مطلق زندگی می کردند !!...من شنیده بودم که در جشن فرهنگ و هنر شیراز هر سال ۴۰۰ میلیون دلار!! خرج میکردند! و یک آقای  جارو کش و قابلمه زن را آورده بودند میلیونها دلار !! خرجش کرده بودند که قابلمه بزند ! یک آدم می آوردند تا با دندان کله خروس بکند ، البته همین هنرمندان فقیر ما را هم می بردند!...هنرمندان ما را با آجر به جشن و هنر شیراز می بردند ، بله از آقای هوشمند عقیلی بپرسید ایشان را قاطی آجر به جشن فرهنگ و هنر شیرازبردند!"...  جناب  مشیری نخست اینکه چرا بیشتر سند هایتان شنیده ها از این و آن است؟ کدام عقل سلیم می پذیرد که یک هنرمند را وسط آجرها لابد در عقب کامیون به شیراز فرستاده باشند! آیا در وسط اجر میشود ۹۰۰ کیلومتر از تهران به شیراز را پیمود؟ آن هم هنرمندانی که مردم برای گرفتن یک امضا از آنان سر و دست می شکستند؟ یک بلیت اتوبوس تهران به شیراز هم نبود ! چرا این اندازه شعور بینندگان تلویزیون را دست کم می گیرید ؟  لابد موزه هنرهای معاصر را هم شهبانو به دستور و پول ناصرالدین شاه قاجار ساخت ! نکند استاد جلیل شهناز، استاد بدیعی ، انوشیروان روحانی ، کسایی و ده ها نفر دیگر از موسیقیدانان معاصر نتیجه دوران ناصر الدین شاه قاجار بودند ؟ لابد خوانندگان بنام ایرانی مانند استاد شجریان، گلپا ، شهرام ناظری و خواهندگان موسیقی پاپ ایران نظیر ویگن و داریوش و گوگوش و ستار و ده ها  نفر دیگر همه در دوره ناصر الدین شاه قاجار رشد کردند ! هر کسی نگاهی منصفانه و به دور از کینه داشته باشد می فهمد که اوج موسیقی ایران در دهه های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی است نه دوره شاه با هیبت شما ناصر الدین شاه قاجار . واقعن چه اندازه باید دید یک فرد سطحی باشد که جشن و هنر شیراز را در حد کندن کله خروس و قابلمه زدن ببیند ! نام آن فرد قابلمه زن چیست ؟ و لابد باید امروز  یکی از ثروتمندان باشد که چند میلیون دلار خرجش کرده اند. دست از این همه سیاه نمایی کور و کینه توزانه بردارید. آقای مشیری درست است که برنامه شما مانند منبر آخوند ها یک طرفه است اما لطفا کمی در بکار بردن اعداد و ارقام دقت فرمایید!  سالانه ۴۰۰ میلیون دلار خرج جشن فرهنگ و هنر شیراز که شما می گویید با حساب امروز که هر دلار آن زمان برابر با حدود ۴ دلار امروز است میشود یک میلیارد و ۶۰۰ .میلیون دلار امروز ! خسته نباشد


گفتنی است که آقای مشیری در تمام رشته های جامعه شناسی، سیاست ، روانشناسی، فیزیک، شیمی، کیهان شناسی، بالستیک ، هوا و فضا، حافظ شناسی، شعر، موسیقی، نقاشی، پزشکی، تاریخ معاصر ، تاریخ باستان و بسیاری رشته های دیگر استاد تراز اول و صاحب نظر هستند  

لطفآ آدرس را در یک صفحه جدید کپی پیست کنید  فایل صوتی

Monday, June 18, 2012

پیشنهاد بنی صدر به اوپزیسیون سوریه: باید حزب بعث در هجرت تشکیل دهید !





بنی صدر به نظامیان و سیاستمدارانی که از رژیم بشار اسد جدا شده اند پیشنهاد کرد تا حزب بعث در هجرت تشکیل دهند . ایشان همچنان گفت بهتر است یک نشریه به نام انقلاب بعثی در هجرت درست کنند و نامه های اداری دولتی را که با خود برده اند اسکن کرده و بر روی سایت قرار دهند. بنی صدر نقطه ضعف رژیم اسد را در سکولار بودن آن دانست و آرزوی یک رژیم لاییک اسلامی برای این کشور کرد

آدرس شوربای آش سبزی حاج امید و شرکا



جماران - بزرگراه طلایی امام - کوچه فرصت سوزی -بن بست اصلاحات - پلاک حساب ۱۰۰ امام - منزل نوه گرامی حضرت امام

Sunday, June 17, 2012

ماجرای رفتار جمهوری اسلامی با ملوانان ایرانی که عربستان سعودی در دوره خاتمی به ایران بازگرداند


در دوره رییس جمهوری محمد خاتمی یک لنج ایرانی با بار پیاز به قصد کشورهای عربی کناره  جنوبی خلیج پارس به دلیل فرسودگی لنج و اضافه بار سوراخ می شود و در آبهای جنوبی غرق می شود. ملوانان آن توسط گشتی های عربستان سعودی پس از دو روز در حالی که از تشنگی و گرما زدگی نیمه جان بودند از آب گرفته شده، بلافاصله برای درمان به یکی از بیمارستان های ریاض منتقل می شوند و با توجه به روابط دوستانه آن زمان دو کشور فورا به سفارت جمهوری اسلامی اطلاع داده می شود. سفارت جمهوری اسلامی نه به ملاقات این شهروندان می رود و نه پی گیر حالشان میشود. پس از چند روز ملوانان از بیمارستان مرخص می شوند و با خرج دولت عربستان در هتلی اسکان داده می شوند و از سفارت ایران خواسته می شود که هر گونه صلاح می داند ترتیب باز گرداندن آنها را به ایران بدهد. سفارت جمهوری اسلامی همچنان سکوت می کند ! دولت عربستان ملوانان را به جده فرستاده و به کنسول جمهوری اسلامی در جده میگوید می خواهد با پرواز جده -بوشهر آنها را به ایران بازگرداند ، باز هم هیچ پاسخی شنیده نمی شود! ملوانان به محض ورود به فرودگاه بوشهر دستگیر شده و به عنوان جاسوس زیر باد کتک و شکنجه و باز جویی قرار می گیرند. آخر چند تا ملوان چه چیزی می دانستند تا برای عربستان جاسوسی کنند؟ این هم ماجرایی بود از حمایت بیدریغ جمهوری اسلامی از شهروندان ایرانی در خارج کشور . افسوس و هزاران افسوس

چند هفته  پس از ماجرا از خویشان یکی از ملوانان جویای حالشان شدم . گفت ملوانان پا به سن گذاشته را با ضمانت آزاد کرده اند اما جوان تر ها را همچنان در بازداشت نگه داشته اند . این ملوانان که افرادی نسبتا تهیدست و زحمت کش هستند هر ۱۰ تا ۲۰ خانواده سرمایه های خود را روی هم می گذارند و با خرید یک لنج کهنه گذران زندگی می کنند. بیچاره ها لنجشان که غرق شده و سرمایه اشان از دست رفته، باید به جرم فروش پیاز و تره بار در زندان های رژیم شکنجه و باز جویی هم پس دهند

برای جمهوری اسلامی خوردن سنگ به پای یک فلسطینی از گردن زدن ۱۸ ایرانی مهم تر است


جمهوری اسلامی که برای خوردن سنگ به پای یک فلسطینی در نوار غزه زمین و زمان را به هم می دوزد، برای کشته شدن ۱۸ شهروند  نگون بخت ایرانی، آن هم به شیوه وحشیانه گردن زدن، توسط خلافت بی سروپای نفتی-اسلامی عربستان سعودی چه غلطی کرده است ؟ خبر های تایید نشده در رابطه با این جنایت وحشتناک چند ماه پیش از سوی خانواده های قربانیان درز پیدا کرد و آن هم هنگامی بود که خود دولت از خانواده های چند نفر از آنان خواسته بود بیایند و جنازه ها را تحویل بگیرند و از سوی دیگر خبر را تکذیب می کرد . جمهوری اسلامی نه برای آنها وکیل گرفت و نه از راه دیپلماتیک اقدامی اساسی برای نجات جانشان انجام داد . آنقدر دروغ گفت و سر پوش بر روی آن گذاشت تا اینکه بقیه را نیز کشتند. این نگون بختان حتا قاچاقچی هم نبودند تعدادی ملوان فقیر بودند که از راه صید زندگی می کردند و ظاهرا لنجشان دچار حادثه شده یا ره گم کرده و از بد قضا به تور گشتی های  سربران حجاز افتاده اند. در کشورهایی که حکومت مردمی دارند و حتا آنها که حکومت دیکتاتوری دارند اما آن حکومت دیکتاتوری دست کم اشغالگر نیست و آن کشور را غنیمت جنگی اسلام و مردمش را امت  نمی داند سفارت خانه ها بهترین پشتیبان و پناه گاه شهروندان هستند  . نگاهی به ۳۴ سال گذشته بیاندازیم. تا به حال در کجای  دنیا سفارت خانه های جمهوری اسلامی از حقوق یک شهروند ایرانی دفاع کرده است و اصولا کدام شهروند ایرانی سفارت خانه جمهوری اسلامی را پشتوانه ای برای حفظ حقوقش در روز مبادا میداند؟ جمهوری اسلامی نه اعتبار بین المللی برای ایران گذشته است تا بشود آن را پی گیری کرد و نه نیروی هوایی و دریایی که دست کم کشوری از ایران حساب ببرد و مرتکب این جنایات نشود.

Friday, June 15, 2012

چرا اصلاح طلبان خودشان را به هر در و دیواری می زنند تا راه محمد مصطفایی را از رضا پهلوی جدا کنند؟




آقای مصطفایی همانگونه که گفته، حاضر است با هر کس یا هر گروهی که برای آزادی ایران تلاش می کند همکاری کند و در این راه کاملا فرا جناحی عمل کرده است . ظاهرا باند اصلاح طلبان خارج نشین به مذاقشان  خوش نیامده است  و دوست دارند محمد مصطفائی هم به جای مبارزه با ریشه فساد آخوندی مانند آنها تنها به محکوم کردن حبس این زندانی و آن زندانی بسنده کند و بجای همکاری با نیروهای برانداز به جمع هواداران ولی فقیه خوب بجای ولی فقیه بد بپیوندد. اصلاح طلبان در این چند روز گذشته با تحریف سخنان آقای مصطفایی و برجسته نمودن بخش کوچکی از سخنان او تلاشی مذبوحانه کرده اند اما زهی خیال باطل . ای کاش خانم شیرین عبادی نیز با توجه به اعتبار جایزه حقوق بشری اش به جای پرداختن به شاخ و برگ ها شکایتی اساسی علیه رژیم ولایت فقیه تنظیم کنند تا همه پشتیبانی کنند !

رضا پهلوی آب را به لانه ولایت مداران ریخته است


توجه!!: خطاب این این نوشتاربه هیچ وجه به جناب آقای مصطفائی نیست ! همانگونه که آقای مصطفائی در مصاحبه با صدای امریکابه درستی فرمودند بهترین شیوه، تشکیل کنگره ملی و پی گیری شکایت از راه شورای امنیت است و هدف اصلی شاهزاده رضا پهلوی هم همین است 

شکایت شاهزاده رضا پهلوی از علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل آب به لانه ولایت مداران ریخته و پریشان و سر در گم از لانه ها بیرون زده و گیج و مبهوت دستپاچه برای سر پوش گذاشتن به اصل موضوع می کوشند موضوع قابل پی گیری نبودن شکایت به شیوه مستقیم در دادگاه لاهه را پیش بکشند . خود رضا پهلوی هم پیش از ملاقات با دادستان کل دادگاه لاهه تاکید کرد که شکایت را از شورای امنیت پی گیری خواهد کرد نه از دادگاه لاهه . حال چرا این عزیزان ولایت مدار خودشان را به کر گوشی زده اند ، دلیل آن مشخص است و آن همانا پای بندیشان به اصل ولایت فقیه است .ولایت مداران باید بدانند مشکل ما با چند اعتراض سطحی شما به حقوق بشر آن هم تنها برای زندانی های خودی حل نمی شود. اصلاح طلبان عزیز و برخی شرکای توده ای -چپی یادتان هست مردم در خیابان گفتند "مرگ بر اصل ولایت فقیه"؟  مردم سیستم قرون ن وسطایی ولایت فقیه را نمی خواهد. اگر نمی شنوید تاریخ به زور آن را در گوشتان فرو خواهد کرد 



بدون شرح

شیوه نابود کردن یک جنبش آزادی خواهی 

نماز جماعت به امامت حجت الاسلام کدیوربا شال سبز در اوج جنبش آزادی خواهی مردم ایران- نیویورک

Thursday, June 14, 2012

۲۵ خرداد امسال مراسم ترحیم شورای هماهنگی راه سبز امید بود












فراخوان شورای هماهنگی راه سبز امید برای سومین سالگرد جنبش در اعتراض به کودتای خامنه ای و احمدی نژاد با هیچ استقبالی روبرو نشد. بنا به گزارش های رسیده در برخی مناطق شهر تهران نیروهای امنیتی و لباس شخصی برای احتیاط حضور داشتند اما هیچ اتفاقی نیافتاد. تنها در بهشت زهرا جمعی از خانواده های جانباختگان راه آزادی و تعداد اندکی از مردم برای همدردی با آنها حضور یافتند. چند دلیل این عدم  استقبال مردم؛ پا فشاری اصلاح طلبان بر اصل جمهوری اسلامی و مصادره خون جانباختگان به سود راه طلایی امام خمینی، مشخص نبودن افراد این شورا، دروغ گویی های پیاپی اصلاح طلبان فراری در خارج کشورمانند عطا الله مهاجرانی محسن کدیور و فاطمه حقیقت جوو سایت های وابسته به آنها، شرکت برخی از افراد معروف اصلاح طلب مانند محمد خاتمی و تشویق محمد ابطحی معاون پارلمانی خاتمی به شرکت در انتخابات فرمایشی مجلس است

افشاگری؛ پرده برداری از چهره‌ یکی‌ از سخنگویان شورای دلقکان سبز!





Wednesday, June 13, 2012

علی لاریجانی جاسوس انگلیسی که می خواهد ایران را در یک رویارویی نظامی به نابودی بکشاند

تجمع بسیجیان در برابر مجلس بر ضد علی لاریجانی 
تجمع بسیجیان در برابر مجلس بر ضد علی لاریجانی 

بنا به گزارش بی بی سی" در حالی که یک هفته به آغاز مذاکرات هسته‌ا‌‌‌‌ی ایران و شش قدرت جهانی در مسکو مانده است، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران گفت که تیم مذاکره کننده هسته‌ای حق هیچ گونه مصالحه و مسامحه‌ای ندارد". علی لاریجانی در چند سال گذشته همین روال را در پیش گرفته و در زمان رییس جمهوری خاتمی که تیم مذاکره کنند با سرپرستی حسن روحانی بود به شدت با هر گونه سازش مخالفت می کرد و یکی از عوامل مهمی بود که سبب شد ایران بسته پیشنهادی اروپا را که در آن امتیازات زیادی در برابر خودداری ایران از غنی سازی اورانیوم بود را نپذیرد.وی پس از آن نیز هر بار پیش از مذاکرات و نشستها با دادن بیانیه های خرابکارانه پیش از انجام هر گونه مذاکره آن را به شکست می کشاند.

 علی لاریجانی متولد نجف در عراق است و دشمنی خود با ایران را هیچگاه پنهان نکرده است و آشکارا گفته ایرانیان پیش از اسلام ملتی وحشی بوده اند. در رابطه با روابط برادران لاریجانی با انگلستان و روابطشان با کمپانی های نفتی حرف های زیادی هست و حتا  بسیجیان در یک تجمع اعتراضی  در مقابل مجلس به هواداری از خامنه ای با در دست گرفتن کیف انگلیسی او را عامل انگلیس خواندند. ظاهرا رهبر جمهوری اسلامی این شخص را برای راضی نگه داشتن دل انگلستان در مقام رییس مجلس گذاشته است اما این شخص با به بن بست کشاندن تمام مذاکرات، ایران را به گونه ای عمدی که بعید نیست ماموریتی از جانب انگلستان باشد به سوی رویارویی نظامی با غرب می برد و لابد پس از نابودی ایران به انگلستان می گریزد و یا به عراق برخواهد گشت و می گوید من اصلا عراق هستم.  

Sunday, June 10, 2012

بیانیه شورای هماهنگی راه سبز امید در حمایت از اوپوزیسیون سوریه: طنز

شورای هماهنگی راه سبز امید ضمن پشتیبانی از اپوزیسیون سوریه آرزو کرد که آنها نیز بتوانند به دوران طلایی حافظ اسد بازگشته و حرکتهای ساختار شکنانه نکنند . این شورا همچنین به اوپوزیسیون سوریه چند پیشنهاد کرد: بهتر است اعضا مخفی باشند تا نامشان را کسی نداند ، به مردم بگویند هر روز به خیابان نریزند چون حفظ نظام بشار اسد از همه چیز مهمتر است، راهپیمایی ها باید با سکوت کامل باشد هر از ۶ ماهی یک بار تنها از ساعت ۵ تا ۷ یا ۷ تا ۹ شب تا خدایی نکرده در امور دولت بشار اسد اخلالی نشود، نوه گرامی حافظ اسد را که به احتمال زیاد نگهبان قبر پدر بزرگش هست به عنوان اوپزیسیون به مردم  سوریه قالب کنند، از ماهر اسد برادر بشار اسد به عنوان اپوزیسیون درون مرزی استفاده کنند تا بشار اسد او را به زندان بیاندازد و ۸۰۰ روز اعتصاب غذای خشک کند و ازعکاس باشی زندان بخواهند عکس های او را بر روی سایت های خبری بگذارد، کسانی که در ترور رفیق حریری دست داشته اند نیز میتوانند در اوپوزیسیون باشند، اگر کسی خواست بشار اسد را به جرم جنایت علیه بشریت  به شورای امنیت بکشاند تا می توانند چوب لای چرخش بگذارند، یک رنگ برای جنبش انتخاب کنند اما سبز نباشد چون این رنگ مال ماست، زیاد خودشان را به آب و آتش نزنند تنها در بی بی سی عربی یا صدای امریکا هر روز برنامه داشته باشند و اگر از کس دیگری حتا سالی یک بار به این تلویزیون ها دعوت شد سر و صدا کنند و جار بزنند جنبش ما را می خواهند بدزدند
 یا اسد میر اسد...

محمد نوری زاد کلیه هایش را به حسین رونقی ملکی بخشید




نوری زاد کلیه حلقه های سریال روایت فتح، کلیه مقالاتی که در کیهان شریعتمداری نوشت ، کلیه نامه هایی که به خامنه ای می نویسد ، کلیه فیلم ها و دکلمه هایی که برای ماندگاری رژیم بازی می کند، کلیه نامه های  دلجویی به سید حسن خمینی، همه را به حسین رونقی ملکی بخشید! نوری زاد جان امثال تو بیش از ۳۰ سال تسمه از گرده (کلیه) مردم ایران کشیده اید، آیا ۷۵ میلیون کلیه داری که به آنها بدهی ؟ آقای نوری زاد ما با کلیه پروژه های وزارت اطلاعات مخالفیم از خزعلی گرفته تا نوری زاد و علی مطهری ! نوری زاد عزیز ما کلیه این رژیم را نمی خواهیم، ما رژیمی می خواهیم که در آن کلیه جوانان ایرانی را زیر شکنجه از کار نیاندازند تا تو مجبور نباشی کلیه نمایشنامه هایت را به آنها هدیه کنی. در ضمن گروه خونی حسین رونقی ملکی به گروه خونی شما نمی خورد پس کلیه هایت را به کسی هدیه کن که از گروه خونی سیاسی خودت باشد 

Friday, June 8, 2012

تفاوت نواندیش دینی با ماله کش دینی چیست ؟

نو اندیش یا رفورمیست دینی کسی است که اشتباهات موجود در دین یا فرقه خود را می پذیرد و می کوشد ساختارها و بدعتهایی که در یک دین گذاشته شده را اصلاح کند و سیمایی نو از آن دین را بازتاب دهد . نو اندیشان دینی در تاریخ با استقبال زیادی از سوی کسانی که به خدا باور دارند اما از دست فساد دکانداران دینی خسته شده اند روبرو شده است . نمونه آشکار آن مارتین لوتر کشیش مسیحی قرنها ١٥ و ١٦ میلادی است که وجود کشیشها و کلیسای کاتولیک را از پایه به زیر پرسش کشید و گفت تنها رابط انسان با خدا، عیسی مسیح است و کلیسای کاتولیک و پاپ را که به مدت هزار سال اروپا را به تاریکی فرو برده بود فاقد صلاحیت دانست . نگاه نو او از مسیحیت با استقبال گسترده مسیحیان روبرو شد و موجب پروتستانیسم شد 

اما ماله کش دینی کسی است که بدون اینکه بخواهد تغییری اساسی در دین خود بوجود آورد تنها می کوشد تمام قوانین دینی و بدعت های فرقه خود را توجیه کند و با دلیل های مسخره واقعیت ها را وارونه جلوه دهد

 این روزها از این گونه ماله کشان در میان ایرانیان زیاد دیده می شوند که شامل آخوندهای اصلاح طلب و آخوندهای کت و شلواری که نام ملی-مذهبی را یدک می کشند می باشد. البته به دلیل انتقاد های زیادی که بر زندگی محمد وارد است ، مانند زنهای زیاد و کنیزداری و کشتارهای دسته جمعی که انجام داده نو آوری در این دین را نسبت به مسیحیت که پیامبر آن آزارش به مورچه هم نرسیده یا موسی که شخصیتی بیشتر افسانه ای است، مشکل می سازد . سابقه روحانیت شیعه با رده بندی های خاص مانند حجت السلام و آیت الله برمی گردد به زمان قاجاریه و احکام تقلید هم  سابقه ای طولانی در دین اسلام ندارد و تمام اینها نوعی بدعت در دین اسلام است و هاشم آقاجری که به درستی به آن اشاره کرد تا مرز اعدام پیش رفت ، اما ما تا به حال ندیده ایم یکی از این ماله کشان دینی مانند عبد العلی بازرگان این ساختارها را زیر پرسش بکشد یا حجت السلام اشکوری و کدیور که اصولا خودشان جزو این بدعت خرافی هستند .روحانیت زالو صفت  شیعه که خود بدعتی در اسلام است و موجب سیه روزی ایران در ٥٠٠ سال گذشته شده است هیچگاه صلاحیت وجودی آن توسط ماله کشان زیر پرسش نرفته است  و تنها گه گاهی به عملکرد برخی از آخوندهای حکومتی انتقادات سطحی کرده اند و از جایگاه آخوندهای غیر حکومتی یا نیمه حکومتی سرسختانه دفاع کرده اند.  یا اینکه درقران به آشکاری عنوان شده که فردی اگر کسی یا چیزی را واسطه بین خدا قرار دهد مشرک است اما آقای بازرگان وعبدالکریم سروش تا به حال پرستش یا مراد خواستن از قبرهای امامزاده ها را نه تنها هیچگاه مورد انتقاد قرار نداده اند بلکه همیشه به عنوان احترام به اعتقادات مردم از آن دفاع هم کرده اند.  یا مثلا هنگامی که به سن ٩ سالگی عایشه در هنگام ازدواج  اشاره می شود آقای بازرگان به دروغ می گوید عایشه ٢٠ ساله بوده است ! اینگونه افراد( ماله کشان ) نه تنها مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند بلکه خشم و واکنش شدید مردم را برمی انگیزند زیرا شعور مردم را به بازی می گیرند 

Thursday, June 7, 2012

دیدگاه حسنین هیکل روزنامه نگارمعروف مصری درباره خمینی


حسنین هیکل روزنامه نگار معروف مصری و دوست جمال عبدالناصر:  خمینی تیری بود که از صدر اسلام رها شده و امروز در قرن بیستم به قلب ایرانیان خورده است...تقدیم به رهروان راه طلایی امام خمینی

واکنش بنی صدر به فتوای قتل شاهین نجفی


قتل شاهین نجفی که به امام نقی هتاکی کرده در روز میلاد امام علی صورت ندارد . امام نقی که مرده و امام زمان هم غایب است بنابرین حق فتوای قتل در زمان غیبت با جمهور مردم است نه با آخوند. من قبلا قضیه فتوای قتل به روش لاییک را در مقالاتم توضیح داده ام. قتل در لائیسیته از قتل مذهبی و حتا قتل سکولار بسیار پیشرفته تراست . 
آقای شاهین نجفی هم مانند ما در هجرت است پس از بازگشت از هجرت باید جمهورمردم فتوای ارتدادش را در دادگاه صالحه انقلاب لاییک اسلامی  صادر کنند .


ابول حسن بنی صدر - رییس جمهور در هجرت انقلاب اسلامی 

Wednesday, June 6, 2012

کارتون سندباد و دلیل چاق شدن او در حصرخانگی: بخش غذای لذیذ درقفس


کسانی که در دهه ۶۰ خورشیدی کودک بودند شاید این بخش از کارتون سندباد را به یاد داشته باشند که سندباد و چند شیخ شجاع از دوستانش را در جزیره ای در حصر کردند و به آنها غذای زیاد دادند و پس از چاق شدن  یکی یکی جلوی کرکس ها انداختند. واقعن این موضوع نگران کننده است. لینک کارتون که الگوی وزارت اطلاعات است در وب لوگ آورده شده است 







برسد به دست ماله کشان اسلامی مانند عبد الکریم سروش و عبد العلی بازرگان






ویل دورانت - کتاب تاریخ تمدن: بیشترین کشوری که از اسلام آسیب دیده،  ایران است و این آسیب همچنان ادامه دارد !...همین و همین 

داستانهای دنباله دار و قطره چکانی جناب بنی صدر به نام افشا گری





امسال سال ۳۱ هجری پاریسی (ه. پ) است . آقای بنی صدر ۳۱ سال پیش هنگام هجرت از تهران به پاریس از روی نامه های دوران رییس جمهوری اش  زیراکس گرفته و با خود برده است . هر از گاهی یکی از این نامه ها را اسکن می کند و به نام افشا گری بر روی سایت خبری اش می گذارد و به خیال خودش دارد مبارزه سیاسی می کند! این نامه ها که با ادبیات آخوندی نوشته شده و بیشتر به امثال  ایت الله خمینی بوده است در زمان خودش کسی برای آن تره هم خورد نکرده و بیشتر نشان از ناکارآمدی سیاسی ایشان دارد.
 روش دیگر آقای بنی صدر به خیال خودش افشاگری درباره ملاقات های آن زمان است که معمولا با افرادی است که زنده نیستند مانند روح الله خمینی ، قطب زاده ، سید احمد خمینی و زنده یاد فکوری و البته چند دروغ گو مانند رفسنجانی که نمی شود سندیت آن را بررسی کرد. بیشترشان نیز نه ارزش تاریخی دارد و نه مبارزاتی و شبیه قصه های خاله زنکی و ساده لوحانه است.
 بتازگی هم بنی صدر دست به افشاگری شگفت انگیزی زده و پرده از زد و بند سیاسی بین آخوندها و ریگان کاندید جمهوری خواه امریکا در آن زمان درباره قضیه گروگان گیری برداشته است! جهت آگاهی جناب بنی صدر این قضیه سالها پیش توسط یکی از جاسوس های موساد که رابط آخوندها با امریکا بوده به نام" آری بن منوشه" در کتاب "پول خون" با جزئیات کامل منتشر شده است. کتاب توسط دکتر مسعود انصاری به فارسی برگردان شده و به صورت پی دی اف در دسترس همگان است. 
پرسشی که به اندیشه می آید اینست که چرا آقای بنی صدر برخی از این نکته ها را  پس از۳۱ سال می گوید ؟ یا اگر پیشتر گفته چرا تکرار مکررات را می خواهد به نام افشا گری به مردم قالب کند ؟
آقای بنی صدر باید بداند مبارزه سیاسی کردن چیزی جدای داستانهای هزار و یک شب و دنباله دار ایشان است. امیدواریم که ایران روزی آزاد شود و آقای بنی صدر نیز به ایران بازگشته و این بار نام نشریه شان را بگذارند، انقلاب اسلامی پس از بازگشت از هجرت !

Tuesday, June 5, 2012

بهرام مشیری و قضیه خانم تریتا پارسی

خانم تریتا پارسی


یک روز در حالیکه چای می خوردم برنامه آقای مشیری را می شنیدم ! ایشان فرمودند: یکی از دوستان به من اصرار کرده درباره لابی های جمهوری اسلامی حرف بزنم! سپس استاد بادی به گلو انداخت و فرمود: لابی اصلی جمهوری اسلامی در امریکا خانم تریتا پارسی است ! نخست گمان کردم استاد اشتباه لوپی کرده اما ایشان ادامه داد خانم تریتا پارسی فلان کرده و بهمان! خانم پارسی مگه پول چقدر ارزش داره ؟! آنقدر خندیدم که چای به گلویم پرید و از آن پس با خودم عهد کردم هنگامی که آقای مشیری حرفهای جدی می زند چیزی نخورم چون ممکن است خفه شوم! البته این تقصیر استاد نیست تقصیر این تریتا است ! آخه بگو پسر جان آدم با دو   من ریش و پشم نامش باید تریتا باشد!؟ خجالت بکش مرد گنده

نحوه پرداخت زکات در کره ماه وسیاره مشتری : از کتاب تحریرالوسیله عَمام خمینی !



تحریرالوسیله- جلد چهارم - بخش کرات آسمانی -مساءله ۲: نسبت چيزهائيكه تنها با وزن سنجيده مى شود مانند وزن نصاب در غلات چهارگانه زكات احتمال دارد كه حكم آن تغيير نكند هر چند كه مساحتها مختلف شود، مثلا بگوئيم گندم هر زمان كه به نصاب مقدر خود رسيد زكاتش واجب است چه اينكه اين مقدار در كره زمين دو گونى گندم شود و چه در كره ماه ده گونى شود و در كره مشترى مثلا يكدهم حجم دو گونى وزن داشته باشد، و اگر روزگارى در كره زمين بيايد كه جاذبه زمين كم شود حكم زكاه تغيير نكند، احتمال هم دارد معيار را كيلو و يا من زمينى بدانيم لكن با جاذبه آن كرات و يا با جاذبه زمين لكن بعد از آنكه جاذبه اش همان جاذبه قديم بحساب آوريم (مثلا اگر يك كيلو در امروز جمعا بيست سانت مكعب حجم دارد و در آينده بخاطر ضعف جاذبه چنين حجمى پانصد گرم وزن پيدا كند آن وزن را دو برابر بحساب آوريم 


قابل توجه : مشتری یک کره گازی است با اندازه ۳۰۰ برابر زمین شاید حضرت عَمام خمینی آنجا بتواند از کسی زکات بگیرد. همچین عَمام کیهان شناسی داشتیم ما !

Monday, June 4, 2012

تعیین تکلیف عَمام خمینی برای موجودات کرات آسمانی دیگر : تحریر الوسیله



تحریر الوسیله-جلد چهارم - بخش کرات آسمانی :
مساءله۴  - اگر در كرات بالا انسانى يافت شود با آن معامله انسان زمينى مى شود، و اگر موجودات زنده اى بغير شكل انسان و يا شكلهاى ديگرى يافت شود اما داراى عقل و  ادراک باشند باز هم با آنها معامله انسان مى شود، حتى ازدواج با آنجا جايز است و همه تكاليف شرعيه و احكام الهيه بر آنها جارى است ، و اگر وجب آنها بر خلاف وجب هاى ما باشد معيارشان در بدست آوردن حجم كر با ما اختلاف داشتند احكامشان در باب وضو و ديات و قصاص و ساير ابواب مختلف مى شود.

ما کشورمان را دادیم دست این آخوند !

مسوولین جمهوری اسلامی می گفتند عَمام خمینی بسیار از زمان خودش جلوتر بود! بابا راست میگفتند 

Sunday, June 3, 2012

چرا باید به حرف آدمی که در حصر ویلایی هست گوش داد !؟

یک مشت آدم نمک نشناس  و نادان میگن چرا میر حسین گفته باید به دوران طلایی عَمام بازگشت ! چرا گفته همه اینها که به خیابون ریختن برای آرمان های عَمام خمینی آمدند بیرون ؟ خب حالا راست گفته یا دروغ فرقی نمی کنه! مگه نمی بینید الان در حصر ویلایی ( ببخشید خانگی) هست؟ خفه شید حرف نزنید! مهم این است که برای حق رای شما ایستاد حالا دیگه بعدش فرقی نمی کنه با این رای برید به دوران طلایی عَمام یا هر جای دیگه! منفی نباشید! میرحسین آنقدرآزادگی داشت که گفت: "جنبش سبز تکثرگراست اما آنهایی که خارج از چارچوب نظام شعار می دهند جزو جنبش نیستند". دیگه از این بیشتر باید بگه؟
 این مدت که میر سبز ما مسوول فرهنگستان بوده ببینید چه اندازه فرهنگ را پیشرفت داد! از مملکت ایران فرهنگ به همه جا صادر شد جلوی تهاجم فرهنگ بیگانه و استکبار هم گرفته شد ! قرآن هم بسیاردر مراکز فرهنگی پژوهیده شد! عَمام خامنه ای هم برای همین به پدر بزرگوارشان یک عصا کادو داد! بر هر چی آدم مغرض و نمک نشناس لعنت  

دوندگی شاهزاده رضا پهلوی در راهروهای اروپا بخاطر ایران از یک سو و تخریب مغرضان از سوی دیگر





چند روز است که شاهزاده رضا پهلوی در دیدار با شخصیت های اروپایی و دادستان کل دادگاه لاهه می کوشد دیدگاه آنان را از حمله نظامی به ایران دور کند و راههای دیگری برای بحران اتمی ایران نشان دهد و از سوی دیگر از حقوق ۷۵ میلیون ایرانی به گروگان گرفته شد درون کشور پدافند کند و پرونده خامنه ای به جرم جنایت علیه بشریت را به جریان بیاندازد. جای هیچ شکی نیست که درمیان  اوپزیسیون رضا پهلوی تنها کسی است که تا به حال توانسته ملاقات هایی در این سطح انجام دهد و به عنوان یک سخنگوی فرا جناحی و فرا حزبی پیام رسان باشد. شوربختانه در حالی که او در راهرو های اروپا دوندگی می کند تعدادی افراد مغرض و بیکار و بی عار در خانه پشت کی بورد نشسته و از یک اشتباه ادمین فیس بوک ایشان جو تبلیغاتی منفی راه انداخته اند و بد ترین تهمت ها و توهین ها را به ایشان می کنند.  اینجایش را خودمانی بگم : کاری نداریم که تا چه اندازه در اینکار پیروز بشه  یا نشه زیرا هیچ چیزی تضمینی نیست، اما این آقا هم می تونست مانند شاهزاده های قاجار بره پی کارش و خوش بگذرونه ، اگر کسی دستش تو کار باشه می دونه حتا یک کنفرانس علمی دادن چه اندازه وقت و انرژی می بره و چه اندازه استرس داره ، کار سیاسی که صد مرتبه مشکلاتش بیشتره ، بویژه اگه یک مشت آدم مغرض هم مرتب آدم را کنترل کنند تا جنجال تبلیغاتی راه بیاندازند، از پشت خنجر زده و اصل قضیه را خراب کنند . واقعن کار اینها شرم آوره. شما بهترمی زنید؟ بستان و بزن 

Saturday, June 2, 2012

منظورمیر حسین موسوی از دوران طلایی امام، آن بخش اعدام ها و شکنجه ها نبوده است


عکسی از دوران طلایی زندگی خمینی پیش از انقلاب اسلامی 
خمینی ۸۵ سال عمر کرد. ۷۵ سال نخستینش واقعن دوران طلایی بود شما چرا آن ۷۵ سال اول را نمی بینید و تنها به آن ۱۰ سال پایانی و منفی اش نگاه می کنید ؟ به آن ۷۵ سال نخست زندگی خمینی نگاه کنید! ایران با شتاب رو به پیشرفت و سازندگی بود، در جهان آبرو داشت، کشوری با تمدن و باستانی شناخته می شد، همه چیز ارزان بود، مسجد و میخانه در کنارهم آزاد بودو نیرومند ترین ارتش منطقه را داشت   مسلما منظور میر حسین هم همان دوران طلایی  ۷۵ سال اول عمر امام بوده است .

منظورمیرحسین از دوران طلایی امام ، زمانی است که امام در نجف بودند و حتا مگس را نمی کشتند و با پارچه از اتاق بیرون می کردند و ایران درآسایش رو به پیشرفت و ترقی بود.  منظور میر حسین زمانی است که امام کاره ای نبود در نوفل لوشاتو بود و می گفت همه در بیان عقیده ،حتا کمونیست ها، آزاد هستند. احزاب آزاد باید تشکیل شود، رادیو تلویزیون زیر نظر دولت نباشد. وگرنه مگر کسی کله اش را خر کنده است دوران شکنجه و اعدام و جنگ و ویرانی و ترور و وحشت ده سال پایانی زندگی امام را دوران طلایی بداند و بخواهد به آن بازگردد !؟